Mega Image anunță că, după tranzacția prin care a preluat magazinele Profi Rom Food, va păstra separate bandurile locale.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Astfel, cele două afaceri vor funcționa sub forma unei entități juridice unice, începând cu 31 martie 2026, însă păstrează separate brandurile locale.
„Această fuziune reprezintă o oportunitate pentru ambele branduri de a rămâne conectate local cu clienții lor și, în același timp, de a aduce împreună echipele, expertiza și angajamentul comun față de comunitățile deservite. Prin unificarea punctelor noastre forte, putem oferi o valoare mai bună clienților noștri, putem sprijini mai eficient producătorii locali și putem consolida conexiunile în fiecare comunitate în care operăm”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image România.
„Această decizie ne permite să ne punem expertiza și capabilitățile unice în slujba unei organizații mai mari, structurate strategic. Deși vom face parte dintr-o structură unificată, știm că individualitatea și valorile fundamentale ale brandurilor Profi și Mega Image vor rămâne nealterate, iar eforturile noastre comune vor genera un impact mai mare și o valoare sporită pentru clienți și pentru toate părțile implicate”, a declarat Mihai Spulber, CEO Profi Rom Food.
Mega Image și Profi au împreună o rețea de 2.700 de magazine, cu 40.000 de angajați.
Citește și:

Colaj Economedia