Retailerul și producătorul român de fashion Nissa a anunțat o investiție majoră de peste 35 de milioane de lei pentru modernizarea și extinderea fabricii sale din Craiova. Din această sumă, peste 18 milioane de lei provin din fonduri europene, conform Forbes Romania.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Informația a fost făcută publică de reprezentanții companiei printr-o postare pe pagina oficială de Facebook, unde au detaliat obiectivele proiectului: „Ne dorim o fabrică extinsă, dotată complet pentru producerea de noi articole textile și care să genereze un număr semnificativ de locuri de muncă”, au transmis oficialii Nissa.

Compania, fondată în 1993, este o afacere de familie care a cunoscut o creștere constantă în ultimele două decenii, devenind un nume important în industria locală de modă. În prezent, Nissa operează 14 magazine proprii în orașe precum București, Craiova, Galați, Timișoara, Constanța, Suceava, Sibiu, Pitești, Iași, Cluj și Brașov.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Pe lângă prezența puternică pe plan național, brandul și-a extins activitatea și în afara granițelor, produsele sale fiind disponibile în peste 300 de magazine multi-brand la nivel internațional.