Banca Transilvania marchează sfârșitul verii cu o campanie destinată tinerilor – „Bank to School”, prin care oferă beneficii și premii celor care deschid un cont online prin aplicația BT Pay.
Campania, ajunsă la a doua ediție, se desfășoară în perioada 27 august – 7 septembrie, și vine cu o serie de oferte pentru carduri de credit, credite de nevoi personale, carduri virtuale și investiții, dar și premii.
Printre ofertele din această perioadă se numără:
- Cardurile de credit Star Forte și Star Gold, care vin cu 150 de lei cadou sub formă de puncte Star;
- Cardurile virtuale cu design personalizat, precum BT x McLaren x Mastercard (cu premii constând în merch kit-uri McLaren) și BT x Untold x Visa (cu 10 abonamente duble pentru festivalul Untold One 2026);
- Creditele de nevoi personale, cu dobândă fixă între 6,49% și 18,50%, fără comision de analiză și cu asigurare de viață și șomaj inclusă;
- Investițiile recurente direct din BT Pay, care aduc șansa câștigării a 3 tablete Apple iPad A16;
- Deschiderea de cont online prin BT Pay, recompensată cu 200 de lei pentru 20 de persoane selectate dintre cei care se înscriu pe site-ul băncii.
De asemenea, clienții pot accesa facilități suplimentare precum abonamentul 365 (primele 6 luni gratuite) și overdraft cu dobândă variabilă de 9,05%.
Toamna se numără bobocii, dar tu poți număra beneficiile.
Vezi toate ofertele aici: https://campanie.bancatransilvania.ro/bank-to-school/core-squad