Banca Transilvania a lansat o funcționalitate prin care non-clienții pot deveni clienți 100% online, direct din aplicația BT Pay, fără a mai fi nevoie de vizite la unități sau de videocall pentru confirmarea identității.
Procesul este disponibil atât pentru persoanele care locuiesc în România, cât și pentru românii din diaspora, însă accentul este pus pe utilizatorii din țară.
Până pe 31 octombrie, cei care își deschid cont prin BT Pay și completează formularul online disponibil aici pot intra în cursa pentru un abonament la festivalul Beach, Please! 2026.
Procedura de deschidere a contului durează aproximativ 7 minute și este disponibilă 24/7. Pentru a-și deschide cont, utilizatorul trebuie să aibă peste 18 ani și un act de identitate românesc; numărul de telefon poate fi românesc sau străin. După finalizarea fluxului de onboarding, clientul primește automat un card digital în aplicație, pe care îl poate folosi imediat.
Contul oferă posibilitatea alegerii unuia dintre abonamentele BT de cont curent, iar majoritatea serviciilor asociate contului și cardului de debit sunt gratuite. Transferurile între utilizatorii BT Pay și plățile cu cardul BT, atât în România, cât și în străinătate, nu implică comisioane. În plus, sunt disponibile carduri virtuale în lei, euro și dolari, conturi de economii, depozite la termen și funcția Round Up pentru economii. Clienții au și acces la 14 fonduri de investiții, fără comision de deschidere sau administrare a contului și cardului.
Procesul de deschidere a contului include mai mulți pași: acceptarea Termenilor și Condițiilor și a Politicii de Securitate, selectarea opțiunii „Vreau să devin client BT”, validarea numărului de telefon și a adresei de e-mail, fotografierea actului de identitate și verificarea Liveness, crearea unui cod PIN pentru logare și autorizarea tranzacțiilor, alegerea abonamentului, emiterea și livrarea cardului, precum și completarea datelor suplimentare și semnarea documentelor. După acești pași, contul este activ și gata de utilizare.