Auchan lansează un parteneriat cu platforma VTEX pentru a dezvolta magazinul online

Redacția apr. 13, 2022 0 comentarii
auchan

Auchan demarează un parteneriat cu VTEX, platforma enterprise de comerț digital, dedicată brandurilor și retailerilor, prin care va integra noi funcționalități pentru cumpărătorii online.

Astfel, utilizatorii vor avea parte de o experiență îmbunătățită, pe toate dispozitivele folosite, pe tot parcursul cumpărăturilor efectuate pe auchan.ro, atât din punct de vedere al consultării ofertei de produse și modalităților de transport, cât și din punct de vedere al acompanierii parcursului de cumpărare.

Proiectul de migrare al platformei prin parteneriatul cu VTEX vizează un plan complet de actualizare și îmbunătățire a experienței clienților în magazine: de la informații cât mai complete pentru produsele listate, la extinderea gamei de produse. Reprezentanții companiei estimează că până în luna septembrie a acestui an, site-ul retailerului va fi integrat complet în noua platformă.

„Prin parteneriatul cu VTEX, vom pune la dispoziția lor noi funcționalități ce vor simplifica achiziția produselor preferate și care vor însoți clienții în descoperirea celor mai bune oferte. Practic, aceștia vor beneficia de suport din momentul accesării site-ului și până când comanda a ajuns în casele lor, dar și de servicii noi, precum live shopping sau liste de abonare pentru cumpărături recurente, două dintre cele mai importante tendințe din e-commerce. Ne-am propus ca la începutul toamnei, site-ul auchan.ro să fie integrat complet în noua platformă”, a declarat Teodor Șerban, director eficiență și proiecte în cadrul Auchan România.

Printre funcționalitățile ce vor fi implementate se numără posibilitatea de a combina mai multe modalități de livrare pentru aceeași comandă, dar și funcția de Live Shopping sau cea de suport și liste de abonare pentru cumpărături recurente. O tendință actuală a industriei de e-commerce, live shopping-ul, sau comerțul prin livestreaming, este preferat din ce în ce mai mult de către cumpărătorii online. Acesta reprezintă o prezentare live a produsului, în care utilizatorii pot pune întrebări la care doresc să primească un răspuns și cumpăra printr-un simplu click.

VTEX, platforma de comerț digital pentru branduri și retaileri de tip enterprise, a intrat oficial pe piața din România în anul 2018. De atunci compania și-a consolidat prezența pe piață prin încheierea de parteneriate cu clienți din diferite segmente, oferindu-le soluții de comerț digital personalizate pentru domeniile lor de activitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *