Partidul extremist AUR promite „case la 1 leu” pentru tineri și diaspora, în programul de guvernare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Implementarea Programului «Case la 1 leu» pentru tineri din România și românii din diaspora care doresc să revină în țară”, este una dintre măsurile prevăzute în programul AUR.

AUR nu precizează și ce presupune acest program concret.

Context. George Simion, candidatul AUR la Președinția României, a afirmat, marți seara, într-un interviu la Digi24, că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare”, precizând că fără aceste forme de promovare nu ar fi ajuns la un scor de 42% în alegeri.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„O formă de promovare, sigur. Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”, a subliniat George Simion.

Citește integral George Simion spune că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare” / „Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”