Partidul extremist AUR promite „case la 1 leu” pentru tineri și diaspora, în programul de guvernare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Implementarea Programului «Case la 1 leu» pentru tineri din România și românii din diaspora care doresc să revină în țară”, este una dintre măsurile prevăzute în programul AUR.

AUR nu precizează și ce presupune acest program concret.

Context. George Simion, candidatul AUR la Președinția României, a afirmat, marți seara, într-un interviu la Digi24, că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare”, precizând că fără aceste forme de promovare nu ar fi ajuns la un scor de 42% în alegeri.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

„O formă de promovare, sigur. Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”, a subliniat George Simion.

Citește integral George Simion spune că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare” / „Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”