Brandul de încălțăminte sport Puma anunță că folosește sistemele SAP pentru a înțelege mai bine preferințele clienților pe baza datelor și pentru a concepe soluții personalizate pe toate canalele de contact cu firma, arată un comunicat de presă.
„Folosirea inteligentă a datelor potrivite este definitorie pentru posibilitatea de a oferi o experiență îmbunătățită utilizatorilor. În lipsa acestei experiențe pe care și-o doresc și pe care o apreciază, clienții unui brand se pot reorienta rapid către un competitor. Puma, companie de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte cu prezență la nivel global, a integrat soluția SAP Emarsys Customer Engagement, pentru a putea înțelege mai bine comportamentul clienților, dar și pentru a putea răspunde mai potrivit nevoilor și dorințelor acestora”, se arată în comunicat.
„Introducerea unui program de recomandare a părut soluția ideală de a atinge ambele scopuri. Putem observa că unii utilizatori nu sunt interesați în mod direct de produsele noastre, dar tot le recomandă prietenilor hainele sau încălțămintea Puma. Astfel, și noi ne raportăm diferit la acești clienți, care devin mai valoroși”, a explicat David Witts, senior CRM Manager în cadrul Puma.