Producătorul danez de bere Carlsberg va creşte preţurile berii pentru a compensa creşterea costurilor materiilor prime, ceea ce i-ar putea afecta vânzările în acest an, transmite agenția Reuters, citată de news.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Al treilea mare producător de bere din lume a raportat vineri vânzări mai bune decât prognoza pentru trimestrul al patrulea, dar a spus că se aşteaptă ca majorarea organică a profitului operaţional din acest an să fie sub nivelul de anul trecut.

”Costurile semnificativ mai mari ale materiilor prime şi impactul continuu al Covid-19 vor crea dificultăţi în 2022”, a spus directorul executiv Cees ‘t Hart.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Costurile pe hectolitru au crescut cu 10-12% anul trecut, din cauza preţurilor mai mari ale mărfurilor şi transportului, a spus el, adăugând că îşi propune să compenseze costurile crescute prin creşterea preţurilor, deşi acest lucru ar putea avea ”un impact negativ asupra consumului de bere”.

Carlsberg se aşteaptă ca profitul organic din exploatare să crească cu 0-7% în 2022, comparativ cu 12,5% anul trecut.

”Ne uităm la o situaţie diferită în acest an şi, prin urmare, avem un interval larg al previziunilor financiare”, a spus CEO-ul.

Compania a declarat joi că în următorii cinci ani va încerca să se dezvolte dincolo de piaţa de bază a berii, pentru a se concentra pe categorii precum cidrul, seltzer şi berea fără alcool, precum şi mărcile premium cum sunt 1665 Blanc şi Grimbergen, care generează marje de profit mai mari.

Vânzările din trimestrul patru au ajuns la 15,2 miliarde de coroane daneze (2,34 miliarde de dolari), faţă de 14,7 miliarde de coroane estimate de analişti.