Brand Management, companie românească cu o expertiză de peste două decenii în domeniul publicității offline, anunță lansarea oficială a Generatik, platformă digitală care schimbă modul în care se desfășoară campaniile de promovare în spații fizice, conform reprezentanților Generatik.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Generatik este conceput ca un instrument care reunește toate etapele implementării unei campanii, precum selecția locațiilor, bugetare, rezervare, implementare și monitorizare.
Platforma este rezultatul unei echipe formată din specialiști în tehnologie, inteligență artificială și comunicare comercială, pentru a răspunde nevoilor brandurilor care comunică frecvent în malluri și alte spații indoor, de la retail și FMCG (în special beauty și food), până la banking, tehnologie, HoReCa, servicii financiare, divertisment, transport sau centre de fitness.
„Indoorul are un avantaj incontestabil. Interacționează cu publicul lui, într-un moment în care cumpărătorii sunt disponibili pentru conversații cu brandurile. Nu întâmplător, rata de conversie a indoorului este între 30% și 40%. Cu toate acestea, din rațiuni logistice și nu numai, indoorul a fost până acum, subutilizat”, declară Laurențiu Jiga, CEO & Fondator Brand Management.
Circa 27% dintre cumpărători consideră că reclama la mall este mai eficientă decât cea TV, iar 23% spun același lucru comparând publicitatea indoor din spațiile comerciale cu advertisingul din social media, conform ultimului studiu efectuat de Reveal Marketing Research.
Cu ajutorul algoritmilor de învățare automată, adică machine learning, Generatik analizează în timp real comportamentul publicului, datele de trafic, istoricul campaniilor și prețurile pentru a oferi recomandări și personalizare fiecărui brand. Platforma se dezvoltă în funcție de comportamentul utilizatorului și devine tot mai precisă în sugestiile pe care le face.
„Munca marketerilor și a agențiilor este mult îngreunată de lipsa datelor în timp real și de complexitatea proceselor de implementare. Am creat Generatik pentru a simplifica acest proces prin date relevante, automatizare, claritate”, explică Laurențiu Jiga, CEO & Fondator Brand Management.
De asemenea, platforma pune la dispoziție o hartă interactivă a spațiilor disponibile, cu opțiuni de filtrare după buget, audiență și date demografice, trafic, zonă și tip de locație. Planul de media este generat automat, în câteva minute, iar implementarea este coordonată din platformă cu ajutorul notificărilor și rapoartelor de status.
Platforma se adresează în special companiilor cu bugete de promovare între 100.000 și 500.000 de euro anual, care au nevoie de un sistem fiabil, transparent și rapid. De asemenea, Generatik ajută și cu cerințele departamentelor de marketing care gestionează mai multe campanii simultan și care caută soluții automatizate de planificare și evaluare a rezultatelor.
„În primul an, vrem să integrăm în platformă 50 dintre cei mai activi jucători din segmente-cheie, precum malluri, centre de fitness și rețele comerciale. În plus, oferim acces freemium celor care se înscriu până la finalul acestui an, inclusiv la funcționalități avansate de machine learning și advertising intelligence”, încheie Laurențiu Jiga, CEO & Fondator Brand Management.