Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – CNAIR a anunțat miercuri că antreprenorul tronsonului 3 al Drumului Expres Craiova-Pitești, Asocierea S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L, a pregătit organizărea de șantier.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Este vorba despre lucrări premergătoare începerii lucrărilor de execuție.

Valoarea contractului pentru Drumul Expres Craiova – Pitești este de 670.717.330,94 lei fără TVA, sursa de finanțare fiind fonduri europene nerambursabile. .

Potrivit reprezentanților companiei, traseul are o lungime de 31,75 km. Tronsonul 3 se construiește între localitățile Slatina și Colonești. Perioada de proiectare este de 12 luni, iar perioada de execuție este de 24 luni. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 de luni.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Citește și: Primele probleme la drumul expres Craiova-Pitești: 40% din traseul unui tronson trebuie modificat pentru evitarea sondelor de gaze

Sursă: CNAIR