Regia Autonomă a Patrimoniului și Protocolului de Stat a scos la licitație în SICAP un contract cu o valoare maximală de 96 de milioane de lei pentru servicii de curierat ce vizează livrarea de permise auto și taloane la domiciliul beneficiarilor lor. RAPPS prestează, de 20 de ani, servicii de tipărire și expedierea a permiselor și taloanelor pentru Ministerul Afacerilor Interne din Romania, prin Direcția Regim Permise de Conducere si Inmatriculari a Vehiculelor (D.R.P.C.I.V.). Prestația se face contra cost, contractul fiind prelungit, de fiecare dată.
Contractul de curierat se întinde pe patru ani și sunt vizate, conform caietului de sarcini, 9,6 milioane de expedieri, ceea ce ridică costul mediu al acestui serviciu la 10 lei pe expediere. De la preluare până la livrare, oriunde în țară, trebuie să treacă cel mult 48 de ore.
Firma de curierat se obligă să asigure în fiecare zi lucrătoare, de luni-pana vineri, preluarea trimiterilor (plicurilor), de la sediul Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor – DRPCIV, din Sos. Pipera nr. 49, Bucuresti, sector 2. Preluarea trimiterilor se face de două ori pe zi, a doua preluare fiind până la orele 15:00.
“Se asigură livrarea trimiterilor la adresa solicitanţilor de permis de conducere sau de certificat de înmatriculare, din toate localităţile din România (atât în mediul urban cât și în toate localitățile din mediul rural). Livrarea trimiterilor la domiciliul/sediul destinatarilor se efectueaza, în ziua sosirii trimiterilor in localitatea de destinatie, astfel:
– în localitățile resedință de județ în intervalul 14.00-18.00 îin cazul persoanelor fizice) și 10.00- 17.00 (in cazul persoanelor juridice).
– în celelalte localități din mediul urban și toate localitățile din mediul rural în programul de lucru al Prestatorului de servicii.
Dacă destinatarul nu este găsit la domiciliu, trimiterile se pot preda membrilor majori ai familiei sau altor persoane care stau la aceeași adresa de domiciliu, și care dovedesc pe baza actului de legitimare că locuiesc la aceeași adresă cu destinatarul.
În cazul în care nu este gasit nimeni la domiciliul destinatarului, se lasă la cutia postala de scrisori un aviz, pe care se notează, obligatoriu: “conținutul trimiterii, respectiv permis de conducere sau certificate de înmatriculare precum si nr. de telefon al subunității Prestatorului din localitatea unde se află trimiterea avizata”.
Dacă prima tentativă de livrare nu reușeste din cauze independente de Prestator (nu este găsit destinatarul la adresa indicată sau adresa este greșită), se efectuează o nouă tentativă de livrare a trimiterii dupa 2 zile lucrătoare de la prima încercare”, se arată în caietul de sarcini.
Ofertele se deschid în 19 octombrie, departajarea lor se face în funcție de preț și de experiența în domeniu a firmei.