Electrica: 99% dintre clienții casinici beneficiau de un preț sub cel plafonat. Nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării, în timp ce aproximativ 700.000 de clienţi nu au fost eligibili

transelectrica Sursa foto: Transelectrica

Aproximativ 99% din portofoliul de clienţi casnici ai Electrica Furnizare beneficiau, deja, la momentul începerii perioadei de aplicare a măsurilor de plafonare şi compensare, de un preţ sub cel plafonat, motiv pentru care, în lunile noiembrie şi decembrie 2021, nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării, în timp ce aproximativ 700.000 de clienţi nu au fost eligibili pentru a deveni beneficiari ai măsurii de compensare, a anunţat compania într-un comunicat de presă, transmite Agerpres.

„Compania Electrica Furnizare respectă legea, punând pe primul loc protejarea clienţilor, stornarea şi recalcularea facturilor aferente consumului din lunile noiembrie şi decembrie 2021 înscriindu-se în acelaşi demers. În linie cu o politică orientată spre client, Electrica Furnizare a depus eforturi majore, deşi cu impact negativ în rezultatele financiare pentru primele 9 luni ale anului 2021, pentru a-şi păstra angajamentele faţă de clienţii săi, menţinând preţurile din ofertele acceptate de către aceştia pe parcursul anului trecut, chiar dacă preţul de achiziţie a energiei de pe pieţele angro a crescut cu aproximativ 400% în 2021 faţă de anul precedent. Tot în acest spirit, Electrica Furnizare şi-a informat constant clienţii cu privire la stadiul aplicării măsurilor de compensare şi plafonare. La momentul începerii perioadei de aplicare a măsurilor de plafonare şi compensare, aproximativ 99% din portofoliul de clienţi casnici beneficiau deja de un preţ sub cel plafonat (…), motiv pentru care, în lunile noiembrie şi decembrie 2021, nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării. Totodată, aproximativ 700.000 de clienţi nu au fost eligibili pentru a deveni beneficiari ai măsurii de compensare”, menționează compania.

Reprezentanţii companiei precizează că, în prezent, facturile emise de Electrica Furnizare conţin menţiuni cu privire la facilităţile oferite de lege pentru toţi clienţii care întrunesc condiţiile de eligibilitate.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

În acelaşi timp, pentru clienţii care întrunesc criteriile de eligibilitate, în facturile cărora nu s-au regăsit măsurile de compensare şi plafonare aferente lunilor noiembrie – decembrie 2021, au fost emise facturi de stornare şi, totodată, s-a început procesul de refacturare, astfel încât facilităţile acordate să se regăsească în facturi.

De asemenea, clienţii sunt asiguraţi de faptul că nu li se vor percepe penalităţi pentru perioada noiembrie – decembrie 2021 şi nici nu vor fi deconectaţi pentru eventuala neplată aferentă.

În ceea ce priveşte informarea clienţilor, compania Electrica Furnizare a creat o pagină dedicată cu privire la facilităţile acordate consumatorilor de energie electrică şi gaze naturale, la adresa

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: