FoodFix Tech, compania care a creat tehnologia care transformă video-uri în rețete și cărți digitale, anunță listarea pe SeedBlink cu scopul de a accelera dezvoltarea produsului și a fazei de go to market. Această inițiativă marchează un pas important în dezvoltarea FoodFix, prin care compania își dorește să-și asigure o finanțare de 260.000 de euro, se arată în comunicatul de presă.
FoodFix este o platformă digitală, ce conectează bucătarii amatori și profesioniști cu o comunitate vastă de oameni din întreaga lume. Creatorii de conținut pot transforma rețetele video în rețete detaliate, beneficiind de tehnologia AI pentru o experiență intuitivă și rapidă. Aceștia pot crea și lansa cu ușurință cărți de bucate, playlist-uri de rețete personalizate și evenimente speciale, consolidând, astfel, relația cu comunitățile lor. Din suma necesară, compania a reușit să strângă deja 196.000 de euro, printr-o rundă privată, susținută de Techangels și Growceanu tot prin intermediul SeedBlink.
„FoodFix, cunoscut drept ’Spotify-ul pentru rețete’, este o platformă digitală care aduce împreună atât oameni pasionați de gătit, cât și oameni care includ gătitul în rutina lor zilnică și au nevoie de inspirație pentru ei și familiile lor.’, declară Mihai Găvan, co-fondator si CEO FoodFix Tech. „Listarea pe SeedBlink ne va permite să ne extindem și să aducem și mai multe oportunități în domeniul gastronomic și să oferim sprijin atât bucătarilor și creatorilor de conținut, cât și celor care îi urmăresc. Suntem extrem de entuziasmați de ce urmează și suntem convinși că platforma va fi una de succes.”
Utilizatorii FoodFix beneficiază de acces la rețete complete de la creatorii lor preferați, cu informații despre ingrediente, cantități, specificații nutriționale și pași de preparare. Cu o interfață user-friendly și funcționalități avansate, FoodFix reușește să transforme experiența de gătit și modul în care oamenii interacționează cu rețetele culinare online.
”Finanțarea va fi folosită pentru finalizarea platformei, a dezvoltării aplicației de mobile, cât și a expansiunii la nivel european, prin înrolarea creatorilor de conținut din mai multe țări precum Marea Britanie, Finlanda sau Olanda, în prima etapă.”, a completat Mihai Găvan.
Spre deosebire de platforme precum Masterclass sau Yes! Chef, care oferă exclusiv conținut video, sau site-urile tradiționale de gătit, unde utilizatorii sunt deseori întrerupți de publicitate, FoodFix.Tech combină divertismentul video cu utilitatea practică a gătitului. Utilizatorii sunt ghidați de Chefi și Mixologi consacrați, transformând fiecare sesiune de gătit într-o experiență plăcută și educativă.
FoodFix.Tech își propune să devină ‘Spotify-ul artei culinare’, oferind un singur loc pentru accesul la conținutul creat de cei mai influenți Chefi, Patiseri și Mixologi. Platforma pregătește lansarea unor noi cărți de bucate și funcționalități inedite, asemenea Playlist-ului din Spotify, dedicate mâncărurilor și băuturilor.
Un element cheie al inovației FoodFix.Tech este tehnologia sa proprietară, care utilizează inteligența artificială pentru a genera informații complexe legate de nutriție, pași de gătit și profiluri de gust ale rețetelor. Această tehnologie nu doar că oferă utilizatorilor informații utile, dar în timp va putea recomanda mâncăruri și băuturi personalizate, similar modului în care Spotify recomandă muzică.
Industria cărților de bucate continuă să prospere la nivel global. În acest moment, piața globală este evaluata la 6 miliarde de euro anual. Astfel, FoodFix se angajează să contribuie activ la evoluția gastronomiei și să inspire utilizatorii să descopere și să împărtășească bucuria gătitului.