Guvernul a aprobat un call center pentru informarea cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială, jalon din PNRR

call center calculator birou Sursa foto: Pexels

Guvernul a aprobat înființarea și finanțarea, prin proiectul „Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS”, jalonul 170 din Planul Național de Redresare și Reziliență, a unui call center național privind acordarea de beneficii sociale, potrivit unui comunicat de presă.

„Înființarea acestui serviciu este parte din obiectivele asumate prin PNRR privind creșterea gradului de informare și conștientizare  a cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială. Prin acest serviciu se asigură creșterea gradului de accesibilitate a serviciilor digitale în domeniul muncii și protecției sociale, în contextul în care, din 1 ianuarie 2024, ANPIS va acorda un nou beneficiu, Venitul Minim de Incluziune”, transmite ministerul.

Pentru acest proiect se preia personalul specializat din call-center-ul înființat prin alt proiect ANPIS, iar cheltuielile vor fi acoperite din bugetul proiectului „Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS” finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.

Sursa foto: Pexels

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *