Producătorul și furnizorul de energie electrică Hidroelectrica anunță că va derula în perioada 23 – 31 octombrie 2025 un proces de up-gradare a sistemelor informatice utilizate pentru gestionarea plăților prin aplicația iHidro.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Ca urmare a acestor lucrări, funcționalitatea de plată cu cardul va fi temporar suspendată în intervalul menționat.
„Această măsură este necesară pentru implementarea unor îmbunătățiri care vor asigura o experiență de utilizare mai rapidă, o securitate sporită a tranzacțiilor și o interfață mai prietenoasă pentru toți utilizatorii aplicației”, transmite compania.
Pe durata lucrărilor, clienții au la dispoziție alternativele existente pentru plata facturilor, facturilor (inscrise pe pagina 2 a facturii) care rămân active și funcționale:
- Prin internet banking, folosind datele de pe factură („Cont contract” și „Număr factură”);
- La automatele de plată partenere, disponibile in sediile bancilor,în rețele comerciale și spații publice, pe baza codului de client;
- Prin scanarea codului de bare de pe factură, la partenerii agreați;
- Prin mandat Direct Debit, pentru plata automată a facturii din contul bancar personal.