Huawei îşi lansează sâmbătă prima maşină, care va costa 40.000 de dolari în China

Huawei Facebook

Izgonită practic de pe piaţa smartphone-urilor de Statele Unite, Huawei s-a reprofilat, printre altele, pe automobile electrice, dezvoltate împreună cu producătorii auto, scrie News.ro.

Sâmbătă, la Shanghai, va fi dezvăluită prima maşină care foloseşte sistemul de operare Harmony OS, al celor de la Huawei, maşină numită Aito M5.

Huawei ţine să scoată în evidenţă faptul că nu are de gând să intre în concurenţă cu producătorii auto, ci să colaboreze cu aceştia. Şi, într-adevăr, Aito M5 este dezvoltată de Seres, o subsidiară cu sediu în Silicon Valley a companiei chineze Sokon.

Analize Economedia

Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2

Aceasta este un hibrid, care, alături de bateria de 40 kWh, foloseşte şi un motor de 1,5 litri pe benzină, care funcţionează doar pentru a creştere autonomia.

Sistemul de infotainment bazat pe Harmony OS este pus în valoare de un touchscreen de 15,6 inch, secundat de un ecran de 10,4 inch care afişează parametrii tehnici.

Aito M5 este considerat un concurent pentru Tesla Model Y. Tesla a crescut în ultimii doi ani, ajungând să încaseze 26% din veniturile generate de această piaţă în China.

SUV-ul de dimensiuni medii va fi vândut în trei variante, cu 272 cp, 228 cp şi 496 cp. Acesta va costa în China de la aproximativ 40.000 de dolari, adică mai ieftin decât Tesla Model Y, care costă puţin sub 48.000 de dolari pe piaţa chineză.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: