Kärcher investește 11,5 milioane euro într-un nou centru în București. Hartmut Jenner, CEO: România contribuie cu 1% la cifra de afaceri a grupul

Noul sediu Karcher Romania_1

Kärcher, producător de bunuri pentru curăţenie, care deține în România două fabrici, a inaugurat noul său sediu din București, în urma unei investiții de 11,5 milioane de euro a grupului german în România.

Noul centru are și o spălătorie auto, un magazin cu produse Karcher la parter, o cameră specială unde clienții pot utiliza și încerca produsele înainte de a le cumpăra, centru de service, precum și birouri și un depozit. Sediul este situat în Voluntari, Pipera, pe o suprafață de 7.300 metri pătrați pe cinci nivele.

Hartmut Jenner, Chief Executive Officer & Chairman of the Board of Management Kärcher, prezent cu ocazia inaugrării noului sediu, a declarat că România contribuie cu 1% la cifra de afaceri a grupul Karcher, precum și cu 15% din producția totală.

„Am avut o creștere a cifrei de afaceri în România de 130% în ultimii cinci ani. Vânzările noastre sunt în procent de 70% pe partea de clienți (B2C) și 30% pe partea de business (B2C).

Acesta spune că sunt hotărâți să investească în continuare în România, în extinderi și în noi angajări. În acest an, grupul a dublat numărul de angajați în România, ajungând în prezent la 1.000 de persoane, dintre care 975 lucrează în fabrici.

„Am dublat numărul de angajați la 1.000 de persoane în acest an. Compania noastră trebuie acum să se stabilizeze, având în vedere că în acest an am preluat aprovizionarea din alte țări europene în România”, a declarat CEO-ul Karcher.

Deschiderea noului sediu din Pipera reprezintă cea mai importantă investiție a grupului german în România de anul acesta, ultimele investiții semnificative fiind deschiderea celor mai noi reprezentanțe Kärcher Center, în Timișoara și Militari Shopping.

În prezent, Kärcher deține în România opt reprezentanțe Kärcher Center, în București, Iași, Bacău, Cluj, Târgu-Mureș și Timișoara, precum și două fabrici la Curtea de Argeș. Numai anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 26,5 milioane de euro, cu 18% mai mult decât anul precedent. Cifra de afaceri a grupului a fost de peste 3 miliarde de euro, cu 13,6% mai mult decât anul trecut – un nivel record.  

„România este o țară cu un potențial uriaș în Europa de Est, dar și la nivel global și pentru grup, astfel că sunt încrezător că există loc de expansiune. Ne-am luat un angajament important față de colegii și clienții noștri și ne propunem să folosim oportunitățile de extindere și de investiții și în viitor”, completează Hartmut Jenner, Chief Executive Officer & Chairman of the Board of Management of Alfred Kärcher SE & Co. KG. 

Obiectivul companiei pe următorii cinci ani este să își dubleze cifra de afaceri. În primii 10 ani compania a atins o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, iar în următorii cinci ani această cifră s-a dublat. Pentru 2027, compania se așteaptă la o creștere de până la 50 milioane de euro. 

Kärcher deține 130 de reprezentanțe în 80 de țări, iar România este una dintre țările cu potențial în ceea ce privește vânzările companiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *