LVMH merge la Hollywood pentru a aduce mărcile sale în filme și la televiziune/ Grupul de lux lansează un proiect de plasare a produselor și de dezvoltare și finanțare a propriilor proiecte de divertisment

Louis Vuitton, brand de lux Sursă foto: Unplash

Grupul francez de lux LVMH se aventurează în lumea divertismentului de la Hollywood, în încercarea de a comercializa cele 75 de mărci ale grupului prin intermediul filmelor și al televiziunii, scrie Financial Times.

Compania, numită 22 Montaigne Entertainment după adresa sediului central al grupului din Paris, va fi supervizată de Antoine Arnault, fiul cel mare al fondatorului LVMH, Bernard Arnault, și de Anish Melwani, președintele LVMH North America.

Platforma va fi o colaborare cu Superconnector Studios, o companie de consultanță cu sediul în SUA care pune în legătură brandurile cu companiile de producție, celebritățile și studiourile din domeniul divertismentului.

LVMH, cel mai mare grup producător de bunuri de lux din lume, va încerca să consolideze promovarea mărcilor grupului – printre care se numără casele de modă Louis Vuitton și Dior și bijuteriile Tiffany & Co – prin intermediul unor proiecte care variază de la publicitate la plasarea de produse și proiecte originale de televiziune, film și audio pe care LVMH le va co-dezvolta, co-produce și co-finanța.

Polenizarea încrucișată dintre lux, modă și divertisment are o istorie îndelungată, de la filmul lui Audrey Hepburn din 1961 “Breakfast at Tiffany’s” la House of Gucci, filmul din 2021 cu Lady Gaga despre ascensiunea și decăderea familiei fondatoare a mărcii italiene.

“Suntem încântați să formalizăm abordarea noastră privind promovarea mărcilor noastre în formate de divertisment … care completează activitatea de implicare directă a acestora”, a declarat Melwani într-un comunicat.

LVMH, cel mai mare grup de lux din lume, cu o valoare de piață de 418,19 miliarde de euro, a condus eforturile industriei de a profita de asocierile cu cultura populară și cu celebritățile pentru a-și spori atractivitatea, angajându-l pe cântărețul Pharrell Williams pentru a crea îmbrăcăminte pentru bărbați la Louis Vuitton anul trecut și încheind acorduri cu personalități precum Beyoncé, Lionel Messi și Zendaya pentru a fi în fruntea unor campanii.

Anul trecut, François-Henri Pinault, președintele rivalului francez mai mic Kering, a cumpărat o participație majoritară în Creative Artists Agency, o firmă de talente din Los Angeles care reprezintă actori și regizori, inclusiv soția lui Pinault, actrița Salma Hayek.

Antoine Arnault, în vârstă de 46 de ani, este responsabil de imagine și sustenabilitate la LVMH, pe care familia Arnault o controlează și unde lucrează toți cei cinci copii. El a renunțat recent la rolul de director executiv al mărcii de îmbrăcăminte pentru bărbați Berluti, preluând în decembrie conducerea holdingului de familie Christian Dior SE.

Sursă foto: Unplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *