Reclamele pe care Meta are de gând să le afişeze în WhatsApp nu vor fi activate pentru utilizatorii din Uniunea Europeană cel puţin până anul viitor, transmite News.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În urmă cu două zile, WhatsApp anunţa că va începe să afişeze la nivel global reclame în secţiunea Updates, unde sunt găzduite postările efemere ale utilizatorilor.

Acum Comisia Irlandeză pentru Protecţia Datelor face public faptul că a fost înştiinţată de compania americană că reclamele vor fi activate în Uniunea Europeană cel devreme anul viitor.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Între timp, membrii comisiei se vor întâlni cu reprezentaţii Meta pentru a discuta aspectele legale ale implementării reclamelor în WhatsApp.

Meta a spus în momentul anunţului că WhatsApp nu va colecta pentru targetare informaţii personale precum limba vorbită sau domiciliul.

Însă compania a recunoscut că vor fi folosite datele colectate despre utilizatori de celelalte platforme sociale pe care le deţine, precum Facebook şi Instagram.

Acesta este şi elementul problematic, care a stârnit imediat îngrijorare în rândul autorităţile de protejare a datelor europene şi de care Meta se teme că ar putea să-i aducă eventuale amenzi.