O pizza cumpărată în magazinele din Uniunea Europeană a costat mai mult cu 15,9% în luna decembrie 2022 comparativ cu luna decembrie 2021, arată datele publicate de Eurostat cu ocazia Zilei Internaţionale a Pizzei, marcată pe 9 februarie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În rândul statelor membre, cele mai mare creşteri anuale de preţuri la pizza s-au înregistrat în Ungaria (46%), Lituania (39%) şi Bulgaria (37%). La polul opus, cele mai mici creşteri de preţuri au fost înregistrate în Luxemburg (7%), Italia (10%) şi Franţa (13%).

În cazul României, preţurile la pizza au crescut cu 15,9% în luna decembrie 2022, comparativ cu luna decembrie 2021, o creştere similară cu cea înregistrată la nivelul Uniunii Europene.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Inflația din România în 2022, de 16,4 %, a fost cu puțin peste scumpirea pizzei.

Anterior, Eurostat a anunţat că rata anuală a inflaţiei în zona euro a crescut cu 9,2% în luna decembrie, cu un avans de 13,8% la categoria produselor alimentare, alcool şi ţigări.