Primăria Sectorului 2 îşi va digitaliza serviciile prin fonduri europene, o strategie în acest sens urmând a fi finalizată în câteva luni de o firmă de audit şi consultanţă în afaceri care a câştigat licitaţia pentru acest proiect.
Reprezentanţii Primăriei Sectorului 2 au precizat, miercuri, pe Facebook, că la licitaţie au participat trei ofertanţi, iar KPMG a fost desemnată câştigătoare.
Astfel, susține primăria sector 2, cetăţenii nu vor mai trebui să se învoiască de la serviciu pentru a-şi rezolva probleme administrative, să se plimbe cu documente de la o instituţie din subordinea primăriei la alta şi să stea la cozi la ghişee.
“Vom finaliza în câteva luni această strategie, care va stabili clar paşii prin care toate procesele din Primăria Sectorului 2 se digitalizează. Ce înseamnă asta: înseamnă că primăria va înceta – sper eu, anul acesta – să folosească cetăţenii pe post de cărăuşi de hârtii. Şi că Taxele şi Impozitele nu vor mai cere cetăţeanului documente care se află la urbanism, că DGASPC nu va mai cere documente care se află la Taxe şi Impozite şamd”, a explicat primarul Radu Mihaiu.