Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin anunță lansarea propriei aplicații mobile, prin care permite utilizatorilor acces direct de pe telefon la portofoliul online de peste 30.000 de produse al retailerului.
Aplicația Leroy Merlin poate fi descărcată gratuit din magazinele online de aplicații App Store sau Google Play, pe telefoanele smart cu sisteme de operare iOS sau Android.
Prin intermediul aplicației, utilizatorii au acces instant la cardul digital de client Leroy Merlin ce poate fi scanat la casele de marcat. Fiecare comandă devine asociată contului de client.
De asemenea, clienții Leroy Merlin pot comanda online, direct de pe telefon cu ajutorul aplicației.
În ceea ce privește modalitățile de livrare, utilizatorii aplicației mobile pot opta pentru serviciul Rezervă și ridică – prin care își pot rezerva produsele dorite din magazine cu ridicare personală ulterioară sau Comandă cu livrare la domiciliu oriunde în România.
Logarea în aplicație se poate realiza prin autentificare biometrică, precum recunoaștere facială sau a amprentei, în funcție de caracteristicile dispozitivului mobil. Odată logați în aplicație, clienții nu sunt nevoiți să se logheze la fiecare utilizare sau pentru a vedea statusul comenzilor.
Potrivit companiei, cei care utilizează aplicația Leroy Merlin pot scana acasă sau în magazin codul de bare al produselor pentru a obține informații suplimentare precum: specificații tehnice, indicații de montare, alegerea produsului potrivit sau recenziile produselor.
Leroy Merlin face parte din ADEO și deține 800 de magazine și 115.000 de angajați în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud.
În România funcționează 19 magazine Leroy Merlin, cu peste 3.000 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.