Compania suedeză Spotify Technology va lansa o funcție de mesagerie pentru ambele niveluri de abonament, gratuit și premium, pe măsură ce gigantul de streaming muzical caută să atragă mai mulți utilizatori și să facă față concurenței, potrivit Reuters.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Funcția de mesagerie va permite utilizatorilor să converseze și să împărtășească muzică cu persoanele cu care au interacționat pe Spotify, potrivit companiei. Aceasta va fi disponibilă pe dispozitivele mobile ale utilizatorilor cu vârsta de 16 ani și peste, în anumite piețe, începând din această săptămână.
Spotify a avut o funcție similară de mesagerie anterior, dar a eliminat-o în 2017 din cauza implicării scăzute. De data aceasta, compania se bazează pe creșterea accentuată a abonaților din ultimii ani pentru a relansa funcția și a câștiga cotă de piață.
Compania s-a concentrat pe creșterea marjelor prin majorări de preț, în timp ce echilibrează creșterea numărului de utilizatori în contextul intensificării concurenței din partea rivalilor precum Apple Music, Amazon Music și YouTube.
Serviciul de streaming muzical, care avea 696 de milioane de utilizatori activi lunar în al doilea trimestru, investește în funcții noi pentru a atrage 1 miliard de utilizatori, potrivit unui raport al Financial Times de duminică. Acest lucru va veni și cu noi creșteri de prețuri.
De asemenea, compania și-a extins biblioteca de conținut video, inclusiv printr-un program de parteneriat care oferă opțiuni de monetizare pentru creatorii de podcasturi.