Startup-ul SalesOMMO, un asistent digital pentru oamenii de vânzări, vrea să atragă o nouă finanțare de 300.000 de euro

SalessOMMO

Start-up-ul local SalesOMMO, care dezvoltă un asistent digital bazat pe AI şi automatizări dedicat oamenilor specializaţi în vânzări şi dezvoltare de business, anunță că a lansat o nouă rundă de finanțare de tip pre-seed prin care vrea să atragă 300.000 de euro, pentru a accelera dezvoltarea produselor.

În cadrul rundei, care presupune tichete de investiție care încep de la 25.000 euro, sunt acceptați noi investitori care doresc să susțină platforma de vânzări.

Ce face SalesOMMO? Soluția dezvoltată de companie este menită să simplifice procesul de vânzare, prin furnizarea aproape instantanee de informații și sugestii de acțiune, prin integrarea a multiple baze de date și platforme specializate. Software-ul este conceput să reducă timpul necesar pentru dezvoltarea abordărilor personalizate ale clienților. În viitorul apropiat platforma va include și un modul de autoevaluare psihologică.

„De la începutul acestui an am lucrat îndeaproape cu utilizatorii de test pentru a perfecționa platforma, pentru a răspunde nevoilor reale ale vânzătorilor: instrumente care să îi ajute să creeze valoare încă de la prima întâlnire, să stabilească o relație bazată pe încredere, ulterior făcând posibilă și o creștere a eficienței prin obținerea de rezultate mai bune”, a declarat Mihai Guran, CEO și fondator al SalesOMMO. „Am integrat surse suplimentare de date, ne-am conectat cu primul sistem CRM și am început și să ne antrenăm propriile modele AI. Aceste dezvoltări ne ajută să oferim rezultate optimizate, îmbunătățind semnificativ ce poate face inteligența artificială pentru utilizatorii noștri.”

SalesOMMO a atras anterior finanțări de peste 200.000 de euro, incluzând 50.000 de euro de la un sindicat de investitori condus de Growceanu și 122.000 de euro de la investitori prin intermediul platformei SeedBlink.

SalesOMMO a fost fondată în 2023 și este condusă de un colectiv de fondatori cu peste cincizeci de ani de expertiză combinată în vânzări la nivel global. Compania a participat la programul de accelerare a start-up-urilor de tehnologie dezvoltat de RubikHub şi a beneficiat de asemenea şi de suport din partea comunităţii tech prin organizaţii precum TechAngels, Techcelerator şi How-to-Web, care au facilitat interacţiunile cu investitorii de la stadiul de idee. Mihai Guran, CEO și fondator, este expert în vânzări. Din echipă fac parte şi Alexandru Lamba – CTO şi Radu Mesa – CMO. În echipă au fost cooptate şi Cezara Benegui şi Ioana Mânea.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.