Cu câteva luni înainte de a muri, Ozzy Osbourne a încheiat parteneriate cu Liquid Death și cu o companie britanică de cosmetice – unul dintre parteneriate a fost anunțat ca oferind pentru 10 cumpărători “norocoși” acces la urme din ADN-ul său, scrie Business Insider.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Osbourne, solistul trupei Black Sabbath, a murit marți, la vârsta de 76 de ani. Deși era cunoscut pentru rolul său de solist al trupei de heavy metal Black Sabbath, Osbourne și-a petrecut lunile dinaintea morții sale lansând o serie de parteneriate de marcă.
Supranumit „Prințul Întunericului”, Osbourne a făcut echipă cu compania Liquid Death în iunie pentru un produs numit „Infinitely Recyclable Ozzy”. El a băut 10 cutii de ceai cu gheață ale mărcii, lăsând „urme de ADN din saliva sa” pe metalul acum prețios, potrivit companiei. Osbourne a semnat, de asemenea, fiecare pachet, care a fost vândut inițial pentru 450 de dolari bucata. (Un pachet de șase ceaiuri costă 13,83 dolari pe Amazon). Liquid Death a spus cu litere mici că nu poate garanta „integritatea ADN-ului și rezultatele clonării”.
La momentul redactării articolului, râvnitele cutii erau epuizate pe site-ul Liquid Death. Una a fost vândută pe eBay pe 22 iulie, ziua morții sale, pentru suma de 4.655 de dolari.
Osbourne, care purta uneori un eyeliner închis la culoare, s-a implicat și în lumea machiajului în săptămânile dinaintea morții sale. La 1 iulie, marca britanică de machiaj Jolie Beauty a anunțat că se asociază cu legenda rock și lansează o colecție în ediție limitată.
Clienții au putut precomanda întreaga colecție, care include pensule, rujuri și o geantă de machiaj decorată cu un craniu asemănător lui Osbourne, la prețul de 553 de dolari. Directorul general al companiei din Birmingham a declarat într-un videoclip pe Facebook că oportunitatea a fost o „onoare absolută”, menționând că Osbourne însuși era din Birmingham, Anglia.
Reprezentanții Liquid Death și Jolie Beauty nu au răspuns imediat la o cerere de comentarii din partea Business Insider.
La începutul anilor 2000, Osbourne a jucat în reality show-ul MTV „The Osbournes” alături de soția și copiii săi. Nici parteneriatele sale de afaceri oarecum neconvenționale nu au fost complet noi – în 2003, Chipotle a creat pentru el Chipotle Celebrity Card, care acordă Chipotle nelimitat timp de un an. Începând cu 2022, el a fost singurul deținător de card pe viață.
Osbourne s-a luptat cu boala Parkinson în ultimii ani ai vieții sale, dar s-a alăturat trupei Black Sabbath pentru un ultim concert la începutul lunii iulie, la Birmingham. Într-o declarație, familia sa a declarat că a murit în timp ce era „înconjurat de dragoste”.