Grupul francez de produse de lux LVMH a înregistrat o creștere de 27% a vânzărilor pentru al patrulea trimestru din 2021, depășind previziunile pieței din trecut, deoarece consumatorii au cumpărat haine și accesorii de lux de sărbători, scrie Reuters.
LVMH, care deține branduri de la coniac Hennessy până la retailerul de cosmetice Sephora, a declarat joi că vânzările din trimestrul al patrulea au fost de 20,04 miliarde de euro, cu o creștere condusă de casele de modă ale grupului Louis Vuitton și Dior.
Etichetele de lux au generat o creștere cu 28% a vânzărilor celei mai mari divizii a LVMH, modă și articole din piele, depășind așteptările analiștilor pentru o creștere de 16%. Veniturile companiei în ultimele trei luni ale anului trecut au fost cu 51% peste nivelul din 2019, pre-pandemie, a spus grupul.
Toate diviziile au înregistrat o creștere de două cifre, cel mai rapid ritm fiind marcat de divizia de distribuție specializată, care include Sephora, înregistrând o creștere a veniturilor cu 30% în trimestrul respectiv, deoarece consumatorii au cumpărat cosmetice și parfumuri în perioada sărbătorilor, la sfârșitul anului.
Industria de lux a revenit puternic în urma crizei coronavirusului anul trecut, stimulată de cererea din partea consumatorilor după luni de închideri de magazine.
LVMH a profitat de acest apetit pentru bunuri de lux și a câștigat teren. Hainele și articolele din piele cresc cota de piață la aproximativ 21%, comparativ cu 16% înainte de pandemie.