Grupul francez de produse de lux LVMH a înregistrat o creștere de 27% a vânzărilor pentru al patrulea trimestru din 2021, depășind previziunile pieței din trecut, deoarece consumatorii au cumpărat haine și accesorii de lux de sărbători, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

LVMH, care deține branduri de la coniac Hennessy până la retailerul de cosmetice Sephora, a declarat joi că vânzările din trimestrul al patrulea au fost de 20,04 miliarde de euro, cu o creștere condusă de casele de modă ale grupului Louis Vuitton și Dior.

Etichetele de lux au generat o creștere cu 28% a vânzărilor celei mai mari divizii a LVMH, modă și articole din piele, depășind așteptările analiștilor pentru o creștere de 16%. Veniturile companiei în ultimele trei luni ale anului trecut au fost cu 51% peste nivelul din 2019, pre-pandemie, a spus grupul.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Toate diviziile au înregistrat o creștere de două cifre, cel mai rapid ritm fiind marcat de divizia de distribuție specializată, care include Sephora, înregistrând o creștere a veniturilor cu 30% în trimestrul respectiv, deoarece consumatorii au cumpărat cosmetice și parfumuri în perioada sărbătorilor, la sfârșitul anului.

Industria de lux a revenit puternic în urma crizei coronavirusului anul trecut, stimulată de cererea din partea consumatorilor după luni de închideri de magazine.

LVMH a profitat de acest apetit pentru bunuri de lux și a câștigat teren. Hainele și articolele din piele cresc cota de piață la aproximativ 21%, comparativ cu 16% înainte de pandemie.