Vânzările de haine de lux au înregistrat creșteri în al patrulea trimestru din 2021. Louis Vuitton și Dior au fost brandurile care au marcat creșterile grupului LVMH

Louis Vuitton, brand de lux Sursă foto: Unplash

Grupul francez de produse de lux LVMH a înregistrat o creștere de 27% a vânzărilor pentru al patrulea trimestru din 2021, depășind previziunile pieței din trecut, deoarece consumatorii au cumpărat haine și accesorii de lux de sărbători, scrie Reuters.

LVMH, care deține branduri de la coniac Hennessy până la retailerul de cosmetice Sephora, a declarat joi că vânzările din trimestrul al patrulea au fost de 20,04 miliarde de euro, cu o creștere condusă de casele de modă ale grupului Louis Vuitton și Dior.

Etichetele de lux au generat o creștere cu 28% a vânzărilor celei mai mari divizii a LVMH, modă și articole din piele, depășind așteptările analiștilor pentru o creștere de 16%. Veniturile companiei în ultimele trei luni ale anului trecut au fost cu 51% peste nivelul din 2019, pre-pandemie, a spus grupul.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Toate diviziile au înregistrat o creștere de două cifre, cel mai rapid ritm fiind marcat de divizia de distribuție specializată, care include Sephora, înregistrând o creștere a veniturilor cu 30% în trimestrul respectiv, deoarece consumatorii au cumpărat cosmetice și parfumuri în perioada sărbătorilor, la sfârșitul anului.

Industria de lux a revenit puternic în urma crizei coronavirusului anul trecut, stimulată de cererea din partea consumatorilor după luni de închideri de magazine.

LVMH a profitat de acest apetit pentru bunuri de lux și a câștigat teren. Hainele și articolele din piele cresc cota de piață la aproximativ 21%, comparativ cu 16% înainte de pandemie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: