Volkswagen se așteaptă să producă cu aproximativ 43% mai multe vehicule la fabrica sa principală din Wolfsburg, a declarat șeful consiliului său de întreprindere unui ziar german, o îmbunătățire semnificativă față de anul acesta, dar încă afectată de o lipsă continuă de semiconductori.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În acest an, Volkswagen se așteaptă să producă aproximativ 400.000 de mașini în Wolfsburg, în scădere față de ceea ce șefa consiliului de întreprindere, Daniela Cavallo, a declarat anterior că a fost o țintă inițială de un milion de unități.

În timp ce situația este de așteptat să se îmbunătățească în 2022, împreună cu o reducere a ofertei de cipuri, impactul penuriei va fi în continuare simțit, a declarat Cavallo pentru Wolfsburger Allgemeine Zeitung.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

“Programul pentru anul nu a fost încă fixat. Dar pentru moment planurile prevăd 570.000 de vehicule produse la Wolfsburg. Desigur, există și riscuri implicate”, a spus Cavallo, care face parte și în consiliul de supraveghere al Volkswagen.

Recent, VW a anunțat că Herbert Diess va rămâne CEO al VW, dar va avea responsabilitățile reorganizate, a anunțat producătorul de automobile, punând capăt săptămânilor de incertitudine cu privire la viitorul acestuia pe fondul conflictului cu sindicatele, în timp ce compania și-a intensificat planurile de investiții pentru mașinile electrice.

Ralf Brandstaetter, care a preluat anul trecut de la Diess poziția de șef al mărcii de bază Volkswagen, se va alătura consiliului de administrație și va conduce o nouă divizie intitulată Volkswagen Passenger Cars de la 1 ianuarie, a anunțat compania, potrivit Reuters.

El va prelua, de asemenea, afacerea Volkswagen China de la Diess de la 1 august. Cu toate acestea, Diess va prelua responsabilitatea pentru unitatea software a companiei Cariad, care are o funcție cheie în eforturile de transformare ale companiei.