Malina Ngai, CEO al grupului AS Watson, care vinde produse de sănătate și frumusețe, a declarat că tinerii se întorc în magazinele fizice deoarece vor să atingă produsele, transmite Fortune.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Înființată în Hong Kong în 1841, AS Watson a devenit un gigant în domeniul vânzării cu amănuntul de produse de sănătate și frumusețe, cu aproape 17.000 de puncte de vânzare în 31 de piețe.
Cheia pentru a naviga cu succes pe piețe diverse, a explicat Ngai, este o înțelegere profundă a bazei de clienți. Asia de Sud-Est, pe care ea a numit-o unul dintre „motoarele de creștere” ale AS Watson, se caracterizează prin consumatori tineri, familiarizați cu tehnologia digitală, care doresc produse și campanii noi.
Interesant este că un studiu de piață al companiei indică că tinerii clienți încă preferă experiența fizică de cumpărare. Ei doresc interacțiune și cumpărături practice. „Clienții mai tineri vor să fie în magazin, vor să primească consultanță, vor să poată atinge produsul – și asta este ceea ce le putem oferi”, a declarat Ngai.
AS Watson răspunde preferințelor hiper-locale, stocând nu numai articole populare J-beauty (Japanese beauty) și K-beauty (Coreea de Sud), ci și produse certificate halal pentru consumatorii musulmani.
Ngai a subliniat, de asemenea, popularitatea crescândă a mărcilor C-beauty (China), pe care o atribuie angajamentului și atractivității rapide ale acestora prin intermediul rețelelor sociale și al tehnologiei.

Sursa foto: Iakov Filimonov / Alamy / Profimedia