Asigurătorul grec Interamerican a lansat recent vânzarea de polițe auto RCA în România, exclusiv online, și își dorește să acopere toată zona asigurărilor auto de pe piața locală, inclusiv prin lansarea de produse CASCO, a declarat pentru Economedia Antonis Tsaknakis, country lead Anytime Romania, brandul prin care compania elenă, parte a grupului olandez Achmea (fostul Eureko), a intrat pe piața din România.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
CASCO este o asigurare opțională care acoperă daunele suferite de propriul tău autoturism.
„Pe viitor, trebuie să explorăm mai multe linii de business. Credem că proprietățile reprezintă o oportunitate bună. Credem că asigurările de călătorie oferă oportunități. Și vom explora, de asemenea, alte micro-asigurări. În general, orice produs care poate fi vândut online. Este ceva ce putem explora în viitor. Și acesta este ceva ce brandul nostru face și în Grecia și Cipru. Pentru acest an, strategia noastră este să începem cu un canal digital. Avem un angajament puternic din partea grupului să investim în acest sens. Și în următorii ani, vrem să dezvoltăm businessul digital în piață. Și credem că, printr-o investiție sustenabilă și angajată, putem să atingem această creștere. Vedem că penetrarea asigurărilor online este foarte scăzută în România”, spune acesta în cadrul conferinței de presă susținută de companie.
Prezent la conferință, Panos Kouvalis, directorul de operațiuni al grupului Interamerican, a dat detalii despre investițiile care vor fi făcute pe piața din România, potrivit Hotnews.
„Vrem să ajungem la o cotă de piață RCA de cel puțin 10% în următorii 7-8 ani. Suntem aici pentru a rămâne, ne va lua timp să înțelegem nevoile consumatorilor din România și vom face pași gradual. Am planificat investiții în oameni, în parteneri și tehnologie. În următorii 10 ani vom investi 50 de milioane de euro”, a spune directorul de operațiuni al grupului Interamerican.
Interamerican a anunțat intrarea sa pe piața din România în vara aceasta. Cu prime brute subscrise de 495 de milioane de euro, grupul este unul dintre principalii furnizori de asigurări din Grecia și o subsidiară importantă a Grupului Achmea, scria atunci Economedia.

Foto: Anytime