Cota de piaţă a iPhone-urilor continuă să crească în China, un trend care se menţine deja de doi ani şi care acum a ajuns la cel mai înalt nivel.
O analiză a pieţei chineze de smartphone-uri realizată de Counterpoint Research pentru luna octombrie arată că unul din patru smartphone-uri vândute în China este un iPhone, scrie News.ro.
Faţă de luna septembrie, cota de piaţă a companiei americane a crescut cu 21 de procente.
La nivel de an, Apple a reuşit să scadă cu doar 4%, asta în condiţiile în care piaţa chineză în ansamblul ei scăzut faţă de anul trecut cu 15%.
La nivel individual, modelele iPhone 14 Pro Max şi iPhone 14 Pro au fost cele mai vândute smartphone-uri în luna octombrie pe piaţa din China.
Apple a reuşit să acapareze cea mai mare parte a pieţei de smartphone-uri premium lăsată liberă de Huawei după sancţiunile impuse de Statele Unite, se precizează în analiza Counterpoint Research.
Din octombrie până acum, situaţia s-a schimbat pentru compania americană, care se confruntă cu o scădere a producţie din cauza problemelor de la principala fabrică Foxconn.