Un număr de 755.000 de produse au fost comandate de către români în primele 30 de minute ale campaniei “Black Friday” din acest an, în creştere cu 31% faţă de anul anterior, arată datele procesate de eMag, conform Agerpres.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Potrivit eMag, în minutul de aur (7 de la start) au fost înregistrate comenzi în valoare de 16,4 milioane de lei, cu 26% mai mult decât la ediţia precedentă, iar în secunda de aur, 1.127 de produse, pe plus cu 78%.
De asemenea, plăţile prin MyWallet au crescut cu 30%, de la un an la altul,
Pe lista achiziţiilor de produse speciale după primele 30 de minute se află: 3.500 de experienţe (bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well şi Beach, Please!), 1.000 de abonamente la energie electrică cu cel mai mic preţ din piaţă la 1 leu/KW şi 100 de lei reducere pentru prima jumătate de an, 123 de nopţi de cazare în pachete turistice, 91.065 grame de aur şi monede, peste 10.000 kg de carne de porc, două automobile, 869 de bilete de avion, 9.500 pachete de sănătate.
La nivel general, în intervalul analizat au fost consemnate vânzări de 227 milioane de lei, iar 80% dintre comenzi au fost plătite cu cardul.
În topul produselor se regăsesc: 191.000 de cosmetice, suplimente şi înfrumuseţare; 216.000 de băuturi, băcănie, petshop şi curăţenie; 77.000 de jucării şi articole pentru copii; 20.000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie şi cărţi; 23.000 de televizoare, audio-video şi gaming; 30.000 de telefoane, tablete, wearables şi căşti; 41.000 de electrocasnice mici; 23.000 de electrocasnice mari; 21.000 de articole fashion şi sport; 34.000 de articole de mobilă şi casă.

Foto: Rawpixelimages | Dreamstime.com