Celebrul brand de îmbrăcăminte intră pe piața din România, printr-un parteneriat de franciză, din anul 2026.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Compania se extinde simultan pe mai multe piețe, printre care și Grecia, Austria, Polonia, Ungaria și India.
Intrarea pe aceste piețe va avea loc cu partenerul Arion Retail Group, iar pe piața din India cu Tata CLiQ.
Clienții lululemon din Grecia, Austria, Polonia, Ungaria și România vor avea acces la întreaga gamă de produse a brandului online, prin platforma lululemon.eu, în timp ce clienții din India vor putea cumpăra produsele lululemon prin intermediul platformelor Tata CLiQ Luxury și Tata CLiQ Fashion.
„Pe fondul unei cereri puternice pentru brandul lululemon la nivel global, suntem încântați să ne extindem prezența și comunitățile din Europa și Asia Pacific prin intrarea pe șase piețe noi în 2026,” a declarat Sarah Clark, Senior Vice President EMEA, lululemon. „Fiecare dintre aceste piețe are un potențial semnificativ pentru brandul nostru și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu partenerii noștri de franciză pentru a ne aduce produsele inovatoare și experiențele captivante dedicate clienților unui public tot mai larg din aceste regiuni.”
lululemon are prezență în peste 30 de piețe la nivel global. Noile intrări pe piețe marchează un nou pas important în expansiunea internațională a companiei și vin după lansarea brandului în Italia în această vară, precum și după deschiderile recente din Danemarca, Turcia și Belgia, realizate prin modelul de franciză.
Pregătirile pentru noile deschideri vor continua și anul viitor, iar detalii privind locațiile magazinelor, calendarul și activările dedicate comunității vor fi comunicate în 2026.
lululemon este o companie de îmbrăcăminte și încălțăminte sport tehnică și accesorii pentru yoga, alergare, antrenament, tenis, golf și majoritatea celorlalte activități de mișcare.

Sursa foto: lululemon