Ciucă, la semnarea modernizării rutei alternative către Braşov: Nu am renunţat la proiectul care leagă, prin autostradă, Ploieşti de Braşov

DN 1 ieșire spre Făgăraș Sursa Foto : CNAIR

Premierul Nicolae Ciucă a declarat că nu s-a renunţat la proiectul legării Ploieştiului de Braşov prin autostradă şi discuţiile pe care le avem la nivelul Guvernului, asumarea pe care sperăm să o finalizăm printr-o decizie atât politică, cât guvernamentală foarte curând, să concretizeze demararea proiectului pentru autostrada Ploieşti – Braşov, scrie News.ro.

„Sigur că are relevanţă foarte mare pentru localităţile de pe Valea Doftanei, pentru cetăţenii din acest perimetru pentru că, pe de o parte asigură fluidizarea traficului, de cealaltă parte asigură oportunităţi atât economice, cât şi turistice. Este un proiect pe care îl vom realiza cu bani de la bugetul de stat. Este unul dintre proiectele cele mai importante pe care le va desfăşura Ministerul Dezvoltării, prin CNI, şi are ca obiect infrastructura rutieră”, a afirmat Nicolae Ciucă, miercuri, la  semnarea contractului pentru reabilitarea şi modernizarea Drumului Judeţean 1021 Valea Doftanei, judeţul Prahova – Brădet, judeţul Braşov.

El a mai spus că anul trecut au fost semnate contracte de circa 10,3  miliarde euro.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

„Ceea ce doresc să subliniez este faptul că iată găsim soluţii pentru ca, prin fondurile de la bugetul de stat, să realizăm partea aceasta de complementaritate cu proiectele de infrastructură pe care le-am pus deja în practică din fonduri europene. Aş putea să subliniez faptul că anul trecut s-au semnat contracte de aproximativ 10,3 miliarde euro, iar la nivelul Ministerul Transporturilor au fost începute foarte multe elemente de infrastructură şi suntem aici în Prahova, iar Prahova se află pe itinerariul de unde pleacă A7 şi leagă atât Capitală, cât şi Ploieştiul, de Buzău, Focşani, Paşcani şi există în perspectivă dezvoltarea inclusiv până la Suceava”, a completat Ciucă.

Acesta a adăugat că nu a fost abandonat nici proiectul care leagă Ploieştiul de Braşov, prin autostradă.

„Doresc să subliniez că nu s-a renunţat la proiectul legării Ploieştiului de Braşov prin autostradă şi discuţiile pe care le avem la nivelul Guvernului, asumarea pe care sperăm să o finalizăm printr-o decizie atât politică, cât guvernamentală foarte curând, să concretizeze demararea proiectului pentru autostrada Ploieşti – Braşov”, a conchis premierul.

Pe 23 februarie a.c., Guvernul a aprobat, la propunerea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA), indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea şi modernizarea DJ 102I, Valea Doftanei (judeţul Prahova) – Brădet (judeţul Braşov).

Conform comunicatului de presă al MDLPA, reabilitarea şi modernizarea drumului judeţean va fi realizată între km 37+620 şi km 63+256,08, pe o lungime totală de 25,6 km, iar traseul se împarte în două tronsoane.
Prin urmare, tronsonul 1 se află pe raza judeţului Prahova, între km 37+620 şi km 50+820,38 (limita judeţului Braşov), în lungime de 13,2 km, iar tronsonul 2 – pe raza judeţului Braşov, între km 50+820,38 şi km 63+256,08, în lungime de 12,4 km.
Sursa citată a adăugat că durata de execuţie a obiectivului este de 42 de luni, iar valoarea totală estimată este de 642.051.000 lei, din care Ministerul Dezvoltării, prin Compania Naţională de Investiţii, va asigura 616.072.000 lei, diferenţa fiind suportată de consiliile judeţene Prahova şi Braşov.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Minunat!
    După ce s-a zguduit problema timp de 7 ani si nu s-a făcut nimic acum mai vedem o minune:
    O asa zisa varianta la Autostrada Val. Prahovei, care nu se va face in veci, va începe poate in acest an.
    Timp de 4 ani se va face un interjudeteanul de 25 km.
    Este excepțional ritmul de executie planificat.
    😪
    0,7 km pe luna timp de 42 de luni!🤣🤣🤣
    De Râsul curcilor !😩

  2. Mai bine faceti autostrada pe Valea Doftanei si asigurati o legatura rapida intre Bucuresti si Brasov , respectiv autostrazile din Ardeal.

  3. Patru ani pt cativa km de drum național?! Nu le este asa, un pic de rusine? Eu cred ca nu va fi facut nici macar in opt ani!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.