Compania chineză de maşini electrice Nio intenţionează să se extindă în Orientul Mijlociu în acest an, a declarat CEO-ul William Li, într-o convorbire privind veniturile, într-un moment în care producătorii rivali îşi sporesc amprenta globală, transmite CNBC, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania veche de aproape 10 ani va începe, de asemenea, să livreze marca sa cea mai ieftină, Firefly, în prima jumătate a anului viitor, a spus Li.

Nio, care a primit recent finanţare de la investitori din Orientul Mijlociu, a înregistrat livrări record, de 20.544 de vehicule, în luna mai.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Compania chineză listată la bursă în SUA, care operează în pierdere, intenţionează să înceapă să-şi ofere produsele şi serviciile în Emiratele Arabe Unite până la sfârşitul acestui an, a spus Li.

Nio vinde în principal în China şi în anumite părţi ale Europei, cu accent pe piaţa de vârf.

Li a spus că marca poate elimina pierderile dacă vânzările lunare ajung la aproximativ 30.000 de vehicule.

Rivalul BYD a făcut, de asemenea, din Emiratele Arabe Unite punctul de intrare în Orientul Mijlociu. Gigantul producător de baterii şi maşini electrice a declarat în noiembrie că a deschis un showroom în Dubai Festival City, ca parte a unei colaborări cu Compania de mobilitate electrică Al-Futtaim.

Pe măsură ce concurenţa pe piaţa chineză a maşinilor electrice se intensifică, Nio a lansat în mai o marcă la preţuri mai mici, numită Onvo.

SUV-ul Onvo L60, care urmează să înceapă livrările în septembrie, are un preţ care porneşte de la 219.900 de yuani (30.349 USD), faţă de preţul Tesla Model Y, de 249.900 de yuani.

Li a spus joi că preţul L60 era doar pentru prevânzare, nu preţul final.

”Continuăm să credem că Onvo L60 va fi factorul cheie care va influenţa perspectivele potenţiale ale NIO în 2H24”, au spus analiştii Nomura într-o notă de vineri.

O marcă şi mai ieftină a companiei, Firefly, este de asemenea în lucru, a spus Li. El le-a spus investitorilor, joi, că Firefly va livra prima sa maşină în prima jumătate a anului viitor, la preţuri cuprinse între 100.000 de yuani şi 200.000 de yuani.

Firefly va împărtăşi acelaşi punct de vânzare ca şi maşinile cu marca Nio, a spus Li, menţionând că ar fi similar cu modelul de vânzare folosit de MINI şi BMW.

O parte a strategiei BYD a fost lansarea de vehicule şi sub-mărci pentru diferite segmente de piaţă.