Hidroelectrica va trimite clienților săi facturi la începutul lunii februarie, au declarat reprezentanții companiei pentru Știrile Pro TV. Clienții Hidroelectrica nu au mai primit facturi din luna octombrie pentru consumul din iunie.
Cei care s-au mutat în ultimele luni la compania care îi atrage cu cele mai mici prețuri din piață nu au primit până acum nicio factură. Tocmai de aceea, pe grupurile de pe Facebook ale clienților Hidroelectrica, mulți oameni se întreabă cât de mari vor fi facturile.
Dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere. Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Plata va fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
Aceasta va fi împărțită în maximum șase rate lunare și egale, iar fiecare transă va fi plătită împreună cu factura curentă.
Modele de cereri le regăsiți mai jos:
Bogdan Badea, Președinte al Directoratului Hidroelectrica, a declarat pentru Pro TV: ”Facturile se transmit zilnic , sunt calupuri de zeci de mii de facturi care se transmit. În februarie, în principiu, estimăm că se intră în normalitate cu toți clienții, sperând să nu mai fie și alte modificări legislative. Procesul de facturare a început de anul trecut – deja lucrurile se fac automatizat.”
Pe lângă schimbările dese din lege privind facturarea în ultimul an, Hidroelectrica s-a trezit și cu val de clienți atrași de prețurile mici, astfel că a depășit 500.000 de clienți, iar alte circa o mie de solicitări sunt depuse zilnic și acum.
Pe de altă parte, Hidroelectrica a lucrat mai bine de două luni la noul sistem informatic de facturare, iar, potrivit sursei citate, reprezentanții companiei lucrează și la o aplicație mobilă, astfel încât clienții să își trimită indexul și să plătească facturile.