Penuria de cipuri pentru industria auto a închis fabrica producătorului auto german Daimler din Ungaria până pe 2 mai, anunţă agenţia ungară de stat MTI.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Baon.hu, portalul de ştiri pentru judeţul Bács-Kiskun, care găzduieşte uzina Daimler, precizează că producţia s-a oprit miercuri, iar masura va dura până pe 2 mai.

Mercedes-Benz Manufacturing Ungaria nici nu confirmă, nici nu infirmă închiderea fabricii.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Cotidianul de afaceri Világgazdaság a menţionat în ediţia sa de vineri că Daimler a redus orele de muncă la fabricile din Germania din cauza lipsei globale de cipuri.

Daimler a produs anul trecut peste 160.000 de vehicule la uzina sa din Ungaria.

Daimler deţine divizia de lux Mercedes-Benz şi brandul Smart. Daimler are cinci fabrici în Europa, în Germania, Ungaria şi Franţa. În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.

Deficitul în aprovizionarea cu cipuri afectează producătorii auto din întreaga lume. Producătorii de autovehicule au închis uzinele timp de două luni cursul anului trecut, pe fondul pandemiei şi au anulat comenzile de cipuri. În paralel, însă, cererea de cipuri a crescut în industria echipamentelor electronice, au crescut şi vânzările de laptopuri şi console de jocuri video. Producătorii din industria auto trebuie acum să concureze pentru cipuri cu producătorii de electronice.