Patria Bank anunță că 2 din 3 clienți au deschis un depozit prin intermediul platformei online Patria de Oriunde, în primul an de la lansarea soluției care oferă persoanelor fizice posibilitatea de a accesa 100% digital serviciile și produsele financiare ale băncii, fără drumuri în unitățile teritoriale.
Cele mai populare produse financiare disponibile în cadrul Patria de Oriunde sunt depozitele în lei si euro. Astfel, în ultimele 12 luni, doi din trei clienți noi care au deschis un depozit la termen au optat pentru Patria de Oriunde, platforma devenind, într-un timp foarte scurt, principalul canal utilizat pentru crearea de depozite. Pe lângă aceste produse, clienții au ales și alte servicii și produse financiare, precum pachete de conturi curente, carduri și Internet & Mobile Banking.
Aproximativ 70% din utilizatorii au solicitat un depozit, iar 62% dintre aceștia au optat și pentru unul dintre pachetele de cont curent disponibile în oferta băncii.
„Platforma Patria de Oriunde este încă o dovadă că în Patria Bank accelerăm procesul de digitalizare a produselor oferite, demarat în urmă cu mai mulți ani, ca parte a strategiei noastre pe termen lung. Am creat Patria de Oriunde pentru a putea ajunge proactiv și în cel mai scurt timp la clienții noștri, indiferent unde s-ar afla aceștia, scutindu-i de drumurile în unitățile noastre teritoriale. Iar feedback-ul lor este pe măsură, astfel că, după primul an de funcționare, platforma a devenit populară în rândul clienților care își doresc soluții bancare rapide și la îndemână și canalul preferat al clienților care doresc să deschidă depozite. În continuare, vom dezvolta noi funcționalități digitale, pe care le vom pune la dispoziția clienților noștri”, a declarat Burak Yildiran, CEO Patria Bank.
În ultimii ani, Patria Bank a investit în dezvoltarea canalelor digitale. În prezent, mai mult de jumătate dintre utilizatorii platformei Patria de Oriunde sunt din mediul urban, 44% au un venit net de minimum 4.500 lei, iar circa două treimi au vârste cuprinse între 30-55 ani. Mai mult, patru din cinci clienți au declarat ca își doresc să facă economii odată cu înscrierea în platformă.
Patria Bank transmite că va continua procesul de digitalizare a produselor sale bancare în perioada următoare. Astfel, banca va lansa pe piață un nou canal de distribuție a creditului de consum negarantat pentru persoane fizice (clienți noi), 100% online prin intermediul platformei Patria de Oriunde și plănuiește extinderea produselor de economisire oferite prin includerea Contului de Economii în platformă, produs deja existent în unitățile teritoriale ale Patria Bank.