PepsiCo a prezis că inflația va rămâne ridicată pentru restul anului și a declarat că ar putea crește din nou prețurile produselor, scrie Financial Times.
Compania a majorat prețurile la mai multe produse, printre care și Gatorade și Doritos, cu 12% în total în cele trei luni până la jumătatea lunii iunie. Această majorare a fost sub rata inflației, spun reprezentanții companiei deoarece au reușit să reducă costurile interne și să se bazeze pe investițiile digitale pentru a monitoriza mai precis stocul de produse.
Disponibilitatea consumatorilor de a suporta creșterile de preț a contribuit la susținerea unui al doilea trimestru cu previziuni îmbucurătoare, în care PepsiCo a raportat o creștere de 5,2% în termeni de venituri nete, de la an la an, la peste 20,2 miliarde de dolari, depășind previziunile Wall Street, care estimau că acestea se vor ridica la 19,5 miliarde de dolari.
PepsiCo a declarat că acum se așteaptă ca veniturile să crească cu 10% în 2022. Această cifră este în creștere de la 8% de la prognoza în urmă cu trei luni și a marcat al doilea trimestru consecutiv în care și-a majorat ținta de creștere organică a veniturilor.