Retailerul Auchan a extins rețeaua de magazine ATAC Hiper Discount by Auchan, cu două noi unități în Timișoara și Ploiești/ Primul său magazin de acest fel a fost deschis în Brașov în luna aprilie

Auchan ATAC Sursa foto: Auchan

Începând cu 6 iunie, magazinele Auchan Discount Calea Șagului din Timișoara și Auchan Discount Ploiești au devenit ATAC Hiper Discount by Auchan, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei ajungând astfel la 3 unități, după ce primul hipermarket ATAC a fost deschis la Brașov în aprilie, anunță retailerul printr-un comunicat. La Brașov, Auchan concurează direct cu retailerii Supeco, La Cocoș (în construcție) și MERE (Rusia), care folosesc un model de business similar.

În cele două noi magazine ATAC Hiper Discount clienții au acces la peste 15.000 de produse, atât proaspete (brutărie, legume și fructe), cât și de băcănie, detergenți și produse de curățenie, produse cosmetice și de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare și produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate. Magazinele sunt deschise zilnic în intervalul 8:00-21:00.

Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preț, mai arată Auchan. Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții anterioare ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.

„Oferim prețuri și mai avantajoase, inclusiv prin politici de preț tip „cascadă”, prin care prețul unui produs scade pe măsură ce cantitatea achiziționată crește. Volumele mărite vândute ne permit rotații mai bune și prețuri și mai mici, pentru a răspunde cel mai bine la nevoile consumatorilor”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.

În plus, clienții magazinelor ATAC mai au la dispoziție serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, dar și raionul Zero Risipă unde produsele care se apropie de termenul de expirare au reduceri considerabile de preț.

Retailerul francez Auchan a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 7,2 miliarde lei, în creștere cu 4,5% față de 2022, potrivit datelor publicate la Ministerul Finanțelor.

Auchan a avut un profit net de 86 milioane lei, în scădere cu 13,5% față de 2022. Și numărul de angajați a scăzut anul trecut, cu 322 de salariați, ajungând la 7.012 angajați.