Mastercard și Primăria Sectorului 1 al Municipiului București au încheiat un protocol de colaborare pe o perioadă de patru ani, pentru a accelera digitalizarea serviciilor publice.

Acest demers va fi susținut de Mastercard prin dezvoltarea unei infrastructuri digitale inteligente și crearea unui ecosistem interoperabil, care să ajute interacțiunea dintre administrație și cetățeni prin tehnologie. 

Inițiativa urmărește trei direcții strategice majore: digitalizarea proceselor publice, promovarea tehnologiilor emergente și creșterea incluziunii digitale și a educației financiare. 

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Digitalizarea serviciilor publice aduce mai multă transparență, acces mai facil la serviciile de care au nevoie și reducerea timpului pierdut cu proceduri birocratice”, spune Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România și Croația.

Obiective

  • Digitalizării serviciilor publice locale, prin implementarea de soluții tehnologice.
  • Optimizării și automatizării proceselor administrative interne;
  • Promovării tehnologiilor emergente, precum inteligența artificială, securitatea cibernetică, interoperabilitatea digitală și infrastructura inteligentă;
  • Furnizării de beneficii sociale prin mijloace digitale moderne (plăți online, aplicații mobile, carduri electronice);
  • Creșterii incluziunii digitale și educației financiare în rândul cetățenilor, cu accent pe sprijinirea categoriilor vulnerabile și a zonelor defavorizate;
  • Dezvoltării unui parteneriat public-privat durabil, axat pe inovație, eficiență și orientare către cetățean.