Uriaşul grup auto Stellantis va opri din nou producţia la uzina istorică Mirafiori din Torino, Italia, conform unei surse sindicale care a confirmat informaţii de vineri, transmite agenția Reuters, preluată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Fabrica, unde se produc modelul electric Fiat 500 şi două modele Maserati, şi-a reluat activitatea pe 1 noiembrie după o pauză de aproape două luni, însă producţia va fi din nou oprită pe toată durata lunii decembrie.

Potrivit sursei sindicale, Stellantis nu a informat încă oficial sindicatele, dar oprirea pare inevitabilă, având în vedere informaţiile primite de la furnizori şi alte surse.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Cotidianul italian MF a raportat că linia de asamblare a Fiat 500 a fost redeschisă luni, dar cu o producţie redusă de 170 de unităţi pe zi, şi că va fi oprită din nou în decembrie, urmând să reia activitatea după 7 ianuarie.

Uzina Mirafiori, un complex industrial imens în oraşul natal al mărcii Fiat, se confruntă cu o cerere scăzută, inclusiv pentru modelele Maserati, potrivit sursei sindicale.

Stellantis a concentrat producţia pentru comenzile de Fiat 500 pentru trei luni în noiembrie, dar nu a reuşit să planifice producţia şi pentru decembrie, din cauza problemelor de aprovizionare cu componente.

Reprezentanţii sindicatului FIM-Cisl din Torino estimează că muncitorii de la Mirafiori vor fi concediaţi temporar la sfârşitul lunii noiembrie pentru ”cel puţin două-trei săptămâni”.

Stellantis se confruntă cu dificultăţi, inclusiv cererea scăzută pentru vehiculele electrice mai scumpe şi concurenţa din China, fiind de asemenea afectat de stocurile mari din SUA.