Planurile de a impune o interdicție efectivă asupra vânzării de mașini noi cu motoare cu combustie internă în Uniunea Europeană au fost abandonate, a declarat joi un înalt legislator al UE pentru tabloidul german Bild, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În schimb, vor exista reguli mai flexibile pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon ale mașinilor, a declarat Manfred Weber, președintele PPE, cel mai mare partid din Parlamentul European.

„Pentru înmatriculările noi începând cu 2035, o reducere de 90% a emisiilor de CO2 va fi acum obligatorie pentru obiectivele flotei producătorilor de mașini, în loc de 100%”, a declarat Weber pentru ziar.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„De asemenea, nu va exista o țintă de 100% începând cu 2040. Acest lucru înseamnă că interdicția tehnologică privind motoarele cu ardere internă nu mai este în discuție. Prin urmare, toate motoarele fabricate în prezent în Germania pot continua să fie produse și vândute.”

Weber a afirmat că acest lucru a transmis un semnal important „întregii industrii auto și asigură zeci de mii de locuri de muncă în industrie”, reflectând îngrijorările cu privire la viitorul uneia dintre cele mai importante industrii din Europa.

Guvernele UE, inclusiv Germania și Italia, și mai mulți producători de automobile au făcut presiuni pentru o reglementare mai flexibilă, care în prezent stabilește un obiectiv de reducere a emisiilor de carbon ale autovehiculelor noi la zero până în 2035, interzicând efectiv vânzarea de autovehicule noi cu motor cu ardere internă.

Volkswagen, Stellantis, Renault, Mercedes-Benz și BMW s-au pronunțat în favoarea renunțării la interdicție, lăsând clienții să decidă ce doresc, în loc să se stabilească obiective ferme.