ING Bank România a anunțat miercuri că va implementa, în următoarea perioadă, un program pilot de lucru pentru angajații din sediul central al băncii, care include weekend prelungit și o zi pe săptămână de la birou, în medie.
Timp de trei luni, în perioada 1 aprilie – 30 iunie, 300 de angajați din cei 2.300 de la sediul central al ING Bank au optat pentru noi moduri de organizare a orelor de lucru și, pe lângă programul clasic de lucru, aceștia pot alege dintre:
- Program de lucru de 9 ore / zi cu o jumătate de zi liberă săptămânal;
- Program de lucru de 9 ore / zi cu o zi liberă la 2 săptămâni.
Deși angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri, aceasta nu este o condiție. Angajații ING pot alege oricare dintre zilele săptămânii, în funcție de preferințele lor sau tipul de activitate al echipei din care fac parte, astfel încât să asigure continuitatea muncii.
Totodată, ING Bank România anunță modul de lucru hibrid implementat după relaxările măsurilor de prevenire Covid-19. Astfel, toți angajații ING vor veni la sediul central în medie o zi pe săptămână, în ziua aleasă împreună cu echipele lor, începând de luna aceasta.
Această măsură se adaugă unui program zilnic deja flexibil, unde fiecare angajat își poate alege ora de început și final de program, în funcție de nevoile sale și specificul activității. Programul poate începe între orele 7:30 și 10:30 și se poate încheia începând cu ora 16.