În cadrul unei prezentări a modelelor sale hibride actuale, Volkswagen a prezentat o perspectivă asupra viitoarei sale strategii a vehiculelor hibride reîncărcabile (PHEV). O nouă generație de unități hibride plug-in este așteptată să intre în trafic începând cu 2023.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Planul companiei este ca motorul cu combustie 1.4 TSI utilizat până acum să fie înlocuit cu 1.5 TSI. În al doilea rând, capacitatea bateriei se va mări și, astfel, autonomia electrică urmează să crească semnificativ – la aproximativ 100 de kilometri. În plus, PHEV-urile Volkswagen vor avea în viitor o opțiune de încărcare rapidă.

În prezent, modelele hibride Volkswagen MQB au motoare 1.4 TSI cu patru cilindri care produc între 110 și 115 kW, combinate cu un motor electric de până la 85 kW și o baterie de 13 kWh.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Cu aceste anunțuri, compania cu sediul în Wolfsburg își subliniază intenția de a continua să se bazeze pe hibrizi plug-in de ceva timp pe drumul către viitorul BEV, precum VW ID.3, ID.4 și urmașii. După cum se știe, marca VW vrea să părăsească afacerea cu motoare cu combustie în Europa până cel târziu în 2035, iar Audi până în 2033.

De altfel, extinderea gamei electrice de PHEV este, de asemenea, importantă în ceea ce privește politica de subvenționare. Cerințe mai stricte pentru PHEV vor fi introduse în Germania, iar în proiectele avansate ale ghidurilor de subvenționare, limitele emisiilor de CO2 pentru PHEV, care au fost decisive până acum, vor fi înlocuite cu specificații pentru gama electrică.

În consecință, de la 1 octombrie 2022, vor fi eligibili pentru finanțare numai hibrizii conectabili care oferă o autonomie electrică de minimum 60 de kilometri. De la 1 ianuarie 2024, ținta de autonomie urmează să fie ridicată la 80 de kilometri.