În cadrul unei prezentări a modelelor sale hibride actuale, Volkswagen a prezentat o perspectivă asupra viitoarei sale strategii a vehiculelor hibride reîncărcabile (PHEV). O nouă generație de unități hibride plug-in este așteptată să intre în trafic începând cu 2023.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Planul companiei este ca motorul cu combustie 1.4 TSI utilizat până acum să fie înlocuit cu 1.5 TSI. În al doilea rând, capacitatea bateriei se va mări și, astfel, autonomia electrică urmează să crească semnificativ – la aproximativ 100 de kilometri. În plus, PHEV-urile Volkswagen vor avea în viitor o opțiune de încărcare rapidă.

În prezent, modelele hibride Volkswagen MQB au motoare 1.4 TSI cu patru cilindri care produc între 110 și 115 kW, combinate cu un motor electric de până la 85 kW și o baterie de 13 kWh.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Cu aceste anunțuri, compania cu sediul în Wolfsburg își subliniază intenția de a continua să se bazeze pe hibrizi plug-in de ceva timp pe drumul către viitorul BEV, precum VW ID.3, ID.4 și urmașii. După cum se știe, marca VW vrea să părăsească afacerea cu motoare cu combustie în Europa până cel târziu în 2035, iar Audi până în 2033.

De altfel, extinderea gamei electrice de PHEV este, de asemenea, importantă în ceea ce privește politica de subvenționare. Cerințe mai stricte pentru PHEV vor fi introduse în Germania, iar în proiectele avansate ale ghidurilor de subvenționare, limitele emisiilor de CO2 pentru PHEV, care au fost decisive până acum, vor fi înlocuite cu specificații pentru gama electrică.

În consecință, de la 1 octombrie 2022, vor fi eligibili pentru finanțare numai hibrizii conectabili care oferă o autonomie electrică de minimum 60 de kilometri. De la 1 ianuarie 2024, ținta de autonomie urmează să fie ridicată la 80 de kilometri.