Volkswagen pregătește, pentru 2023, o serie de modele hibride cu încărcare, care vor respecta cerințele de subvenționare ale perioadei

tiguan,VW Sursa foto: Volkswagen

În cadrul unei prezentări a modelelor sale hibride actuale, Volkswagen a prezentat o perspectivă asupra viitoarei sale strategii a vehiculelor hibride reîncărcabile (PHEV). O nouă generație de unități hibride plug-in este așteptată să intre în trafic începând cu 2023.

Planul companiei este ca motorul cu combustie 1.4 TSI utilizat până acum să fie înlocuit cu 1.5 TSI. În al doilea rând, capacitatea bateriei se va mări și, astfel, autonomia electrică urmează să crească semnificativ – la aproximativ 100 de kilometri. În plus, PHEV-urile Volkswagen vor avea în viitor o opțiune de încărcare rapidă.

În prezent, modelele hibride Volkswagen MQB au motoare 1.4 TSI cu patru cilindri care produc între 110 și 115 kW, combinate cu un motor electric de până la 85 kW și o baterie de 13 kWh.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Cu aceste anunțuri, compania cu sediul în Wolfsburg își subliniază intenția de a continua să se bazeze pe hibrizi plug-in de ceva timp pe drumul către viitorul BEV, precum VW ID.3, ID.4 și urmașii. După cum se știe, marca VW vrea să părăsească afacerea cu motoare cu combustie în Europa până cel târziu în 2035, iar Audi până în 2033.

De altfel, extinderea gamei electrice de PHEV este, de asemenea, importantă în ceea ce privește politica de subvenționare. Cerințe mai stricte pentru PHEV vor fi introduse în Germania, iar în proiectele avansate ale ghidurilor de subvenționare, limitele emisiilor de CO2 pentru PHEV, care au fost decisive până acum, vor fi înlocuite cu specificații pentru gama electrică.

În consecință, de la 1 octombrie 2022, vor fi eligibili pentru finanțare numai hibrizii conectabili care oferă o autonomie electrică de minimum 60 de kilometri. De la 1 ianuarie 2024, ținta de autonomie urmează să fie ridicată la 80 de kilometri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: