VIDEO Autostrada Transilvania: Erbașu a predat Proiectul Tehnic pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș (26 km)

Viaduct Suplacu Barcău Captură YouTube

Constructorul român Erbașu a predat Proiectul Tehnic pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș (26 km), celebrul lot „Bechtel” de pe Autostrada Transilvania. Construcții Erbașu este la primul contract pentru un lot de autostradă în România și are 18 luni pentru execuția lotului cu o valoare de 884,12 milioane de lei, fără TVA.

„Este predat proiectul tehnic, este perioada de verificare a lui, se vor face probabil completările de rigoare. Noi suntem practic pregătiți să începem în fiecare zi, nu am așteptat întâi să se aprobe proiectul”, a declarat fondatorul companiei, Cristian Erbașu, în cadrului podcastului „Drumuri cu Prioritate”, realizat de Ovidiu Barbier.

Declarația, la minutul 40:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

 

Compania de Drumuri a emis ordinul pentru începerea etapei de proiectare a lotului Suplacu de Barcău – Chiribiș pe Autostrada Transilvania cu data de 15 martie 2024, lotul de 26 de kilometri din județul Bihor fiind primul contract pentru o autostradă atribuit constructorului Erbașu.

Contractul pentru proiectarea lotului Suplacu de Barcău – Chiribiș a fost semnat cu Erbașu pe 24 noiembrie 2023 pentru o ofertă de 884 milioane lei și o durată de 24 de luni, 6 pentru proiectare și 18 luni pentru lucrări.

Dacă Erbașu respectă termenele, iar CNAIR avizează documentația tehnică, atunci organizarea de șantier poate începe în septembrie-octombrie: „Pe data de 15 martie vor începe lucrările pentru proiectarea și execuția Secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș, a Autostrăzii Transilvania ! Pentru finalizarea construcției celor 26,35 km Antreprenorul român (Construcții Erbașu SA) are la dispoziție 24 de luni (6 luni proiectare și 18 luni execuție lucrări). Contractul în valoare de 884,12 milioane de lei, fără TVA (finanțat prin PT ), a fost semnat în luna noiembrie a anului trecut. Pe traseul secțiunii de autostradă Suplacu de Barcău -Chiribiș se vor construi inclusiv 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte”, a transmis vineri, 12 ianuarie, șeful CNAIR, Cristian Pistol.

Contractul pentru proiectarea lotului Suplacu de Barcău-Chiribiș a fost semnat cu Erbașu pe 24 noiembrie 2023 pentru o ofertă de 884 milioane lei și o durată de 24 de luni, 6 pentru proiectare și 18 luni pentru lucrări. De la Chiribiș la Biharia,  pe următorul lot, CNAIR a semnat contractul cu Precon. De la Nușfalău la Marca (jud. Sălaj) din septembrie 2023 se circulă pe cei 14 kilometri ai lotului Nurol.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Erbasu a predat proiectul.
    Compania de Drumuri nu e pregatita!
    Nici anul urmator!
    Asteptam cătiva ani sa se emita autorizatia de construire!😇
    Excelent tovarăși!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.