CNAIR a ales firma care va face studiul de fezabilitatea pentru lărgirea centuri de nord a Timișoarei la 4 benzi.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Ofertantul desemnat câștigător este VENTRA PROJECT MANAGEMENT S.R.L. & UTIBER Közúti Beruházó Kft, cu o valoare de 3.542.646 lei, fără T.V.A., anunță DRDP Timișoara. Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații (10 zile calendaristice) și respectiv după soluționarea eventualelor contestații/plângeri formulate în cadrul procedurii de atribuire. Termenul de realizare al studiului de fezabilitate este de 12 luni, după emiterea ordinului de începere.
“Varianta de Ocolire Timișoara Nord a fost primul sector al Variantei de Ocolire a municipiului Timișoara și asigură legătura între drumurile naționale DN 6 și DN 69. Tronsonul a fost deschis traficului în anul 2010, având 12,6 km și două benzi de circulație. Proiectarea obiectivului a început în anul 1997, drumul fiind dimensionat pentru a asigura cerințele bazate pe informații și date de trafic învechite”, menționează DRDP Timișoara.
Reprezenații companiei de drumuri mai spun că dezvoltarea din ultima perioadă a altor obiective rutiere care sunt în legătură cu VO Timișoara Nord a determinat creșterea semnificativă a volumului de trafic pe întreaga centură. “Pentru a asigura condiții de circulație corespunzătoare și un trafic fluent atât pe VO Timișoara Nord, cât și pe relațiile de circulație importante care converg la aceasta, este nevoie de extinderea la patru benzi de circulație, cu reconfigurarea intersecțiilor la nivel din soluția existentă.”, notează DRDP Timișoara.