Grecii de la Aktor au ajuns la un progres fizic de 53,85 pe subsecțiunea Apața – Cața, parte a liniei de cale ferată Brașov – Sighișoara, pe care trenurile vor putea circula cu 160 de km/h.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În luna iulie, TBM-urile (Tunnel Boring Machines) au realizat un progres cumulat de 511,5 metri de tunel și 341 de inele de beton montate. Progresul total de la începutul forajelor a depășit 4.000 de metri de tunel și 2.722 de inele instalate, adică aproximativ 17% din lungimea totală de tunel forat.

Cel mai mare avans, l-au avut primele două TBM-uri, care au început lucrul primăvara trecută la Ormeniș: TBM 1 (Eleni) și TBM 2 (Varvara) cu peste 3.750 m forați. Urmează TBM 4 (Alexandra) și TBM 4 (Konstantina) la Homorod, care au început în iarna trecută, cu peste 500 m forați.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Și în această lună, cele TBM-urile continuă lucrările cu activități de forare, instalare benzi transportoare, lucrări mecanice și de mentenanță, precum și monitorizare constantă a gazelor (inclusiv metan – CH₄) în toate punctele critice ale galeriilor”, transmite Aktor.

Pe acest lot, lucrările la terasamente avansează în intervalul Apața – Racoș, unde se se execută umpluturi și taluzări. De asemenea, pe intervalul Racoș – Cața, se realizează stabilizarea în corpul terasamentului pe mai multe sectoare.

Se lucrează intens și la consolidarea podurilor, viaductelor și podețelor, inclusiv execuții de căi de rulare, balustrade, dale de tablier, hidroizolații și betonări pe zonele strategice ale proiectului, mai arată compania.

În ce privește suprastructura căii ferate, s-au realizat:

  • Montări de cadre șină-traversă și așternere piatră spartă pe toate liniile principale și secundare din zona Racoș–Apața–Augustin.
  • Montare schimbători și burare de linii, inclusiv în Stația Racoș și capetele de linie provizorii.
  • Montare și echipare a peste 100 de stâlpi și ancore pentru linia de contact.

Acest lot include și lucrări civile și instalații. În zona clădirii călători de la km 221+842 s-au realizat lucrări de finisaje, canalizare, montare parchet și radiatoare. La Halta Mateiaș s-au finalizat fundațiile peroanelor. Totodată, sunt în derulare activități de protecția instalațiilor, telecomunicații (GSM-R), supraveghere video și semnalizare electronică.

„Menținem un ritm susținut pe toate fronturile, de la tuneluri la terasamente, poduri, linie de contact și instalații. Avem provocări constante, specific unor lucrări de asemenea anvergură, dar suntem dedicați să depășim fiecare obstacol. Avem mulțumirea că suntem parte dintr-un proiect de importanță națională, tronsonul Brașov – Simeria”, declară Dumitru Cojocea, Director de Proiect.

Subsecțiunea 2 Apața-Cața face parte din proiectul de reabilitare a liniei de cale ferată Brașov – Simeria, parte a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulație cu viteza maximă de 160 km/h, tronson Brașov – Sighișoara. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană, iar contractul a fost semnat de Compania Națională de Căi Ferate (CFR SA) cu consorțiul AKTOR SA – Alstom Transport SA – Compania Arcada.