BCR despre digitalizarea în sistemul bancar: 71% din creditele noi de nevoi personale în primul trimestru al anului au fost acordate pe flux 100% digital

BCR Sediul central Bucuresti Bridge

BCR a înregistrat în primul trimestru al anului un profit net de 477,5 milioane de lei în T1 2022, în creștere cu 12,5%, transmite banca. Reprezentanții BCR susțin că activitatea cunoaște o “digitalizare accelerată”. Astfel, 71% din creditele noi de nevoi personale în T1 2022 au fost acordate pe flux 100% digital; banca are 2 milioane de utilizatori de internet banking și mobile banking.

BCR a înregistrat un profit net de 477,5 milioane de lei (96,5 milioane de euro) în T1 2022, în creștere cu 12,5% față de 424,6 milioane de lei (87,0 milioane de euro) în T1 2021, datorită unei performanțe operative îmbunătățite susținute de continuarea creșterii puternice a creditării. Rezultatul operațional s-a îmbunătățit cu 20,8% până la 588,5 milioane de lei (119,0 milioane de euro) în T1 2022, de la 487,1 milioane de lei (99,8 milioane de euro) în T1 2021, pe fondul unor venituri operaționale mai mari, parțial compensate de cheltuieli operaționale mai ridicate.

Portofoliul total de credite nete acordate clienților de Banca Comercială Română (BCR) a crescut cu 13,9% an pe an la 31 martie 2022, arată datele anunțate azi de companie.

BCR a acordat credite noi în valoare de 2.4 miliarde de lei în T1 2022 către persoane fizice (credite ipotecare și de consum) și microîntreprinderi. În același timp, BCR a aprobat credite noi corporate în valoare de 2.8 miliarde de lei în T1 2022, dintre care un sfert sunt destinate investițiilor. Au fost finanțate peste 1.500 de companii. Stocul de finanțări acordate sectorului IMM e în creștere cu 12,1% an pe an la 31 martie 2022.

BCR anunță 2 milioane de utilizatori de internet banking și mobile banking, dintre care aproape 1,45 milioane de utilizatori activi de George, în creștere cu 31% an pe an. Peste 120.000 de companii au fost înrolate în George pentru afaceri, la 6 luni de la lansare. La 3 săptămâni de la lansare, chatbot-ul ADA, asistentul virtual BCR, a răspuns la peste 30.000 de conversații și în aproximativ 5.500 dintre acestea a oferit informații personalizate (self service).

De asemenea, a continuat dezvoltarea sistemului de open banking prin parteneriate locale în diferite domenii.

Reprezentanții BCR susțin că activitatea cunoaște o “digitalizare accelerată”.

Astfel, 71% din creditele noi de nevoi personale în T1 2022 au fost acordate pe flux 100% digital

Lansate în ecosistemul George în 2020 ca produse unice pe piața bancară, 71% din totalul cardurilor de credit și 78% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate acum prin George.

Peste 53 milioane de tranzacții cu plăți digitale în transportul public s-au înregistrat, în ultimii trei ani, dintre care aproximativ 8 milioane numai în T1 2022, în creștere cu 60% față de aceeași perioadă a anului trecut. BCR a implementat soluția de plată contactless în 16 orașe din România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *