Compania de curierat Cargus susține că livrările de produse din categoriile fashion, produse de înfrumusețare, accesorii IT, ciocolată și articole handmade au crescut cu 30% față de o perioadă obișnuită, influențată atât de sezonul de reduceri, cât și de evenimente precum Valentine’s Day și Dragobete, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Sursa foto: Cargus
„Primele trei luni ale anului sunt printre cele mai aglomerate pentru livrări, atât pe segmentul door-to-door (livrare la ușă), cât și prin rețeaua Cargus Ship & GO, cu vârfuri generate de evenimentele-cheie ale sezonului. Deoarece se pune un accent tot mai mare pe livrările rapide și eficiente, optimizarea fluxurilor operaționale și a proceselor logistice este o prioritate continuă pentru noi”, a declarat Șerban Stoica, Chief Sales Officer la Cargus.
Printre categoriile de produse cu cea mai mare cerere de livrare se numără fashion și accesorii, cu o creștere semnificativă în vânzările de îmbrăcăminte, bijuterii și genți, urmate de produse de înfrumusețare, precum parfumuri, cosmetice și articole pentru îngrijirea pielii.
Tehnologia și gadgeturile rămân printre cele mai populare alegeri, cu o cerere ridicată pentru smartwatch-uri, căști și accesorii pentru telefoane, în timp ce ciocolata și cadourile gourmet completează lista preferințelor consumatorilor.
Totodată, articolele handmade și personalizate, precum tricouri, bijuterii sau decorațiuni pentru casă. Acest lucru subliniază un interes tot mai mare pentru cadourile cu o notă personală.
Orașele cu cele mai multe livrări de cadouri din 2025
Cele mai multe livrări de cadouri de la începutul acestui an s-au înregistrat în București, cu 20% din totalul livrărilor, urmat de Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Brașov, Iași, Pitești și Craiova.
Totodată, aplicația mobilă și web Cargus a depășit 1,6 milioane de utilizatori la începutul acestui an și a marcat o creștere de peste 30% față de aceeași perioadă din anul 2024.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: