Opt constructori au depus oferte pentru modernizarea Centurii Bucureşti Sud, tronsonul cuprins între Autostrada A 1 Bucureşti – Piteşti şi DN 5 Bucureşti- Giurgiu.
Pentru primul Lot, Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între Al km 55 și km 54 inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54, contract cuprins între 31 şi 37 milioane de lei, au depus oferte S.C. MARISTAR COM S.R.L şi ASOCIEREA SC IBB-HIB ROMANIA S.R.L. – IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (Turcia) în timp ce pentru lotul 2 de 14 kilometri şi o valoare a contractului cuprinsă între 638 şi 758 milioane lei au depus oferte constructorii :
– Asocierea: STRACO HOLDING S.R.L (lider) – TANCRAD S.R.L – COSEDIL SPA
– Asocierea DRUM ASFALT S.R.L. (lider) – S.C. OPR ASFALT S.R.L. (asociat 1) – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. (asociat 2) – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. (asociat 3)
– Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S (Turcia)
– Asocierea DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. – ELECTROGRUP S.A.
– Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat)-
-Trace Group Hold, a anunţat astăzi, CNAIR.
(n.r Straco este antreprenor general la Pasajul Domneşti, constructor cu o situaţie financiară complicată, aproape de faliment şi cu risc de certificat negativ după rezilierea contractului pentru lotul Cheţani – Câmpia Turzii de pe A 3 –Transilvania).
Ministrul Cătălin Drulă, a explicat, într-o postare pe pagina sa de Facebook că, acest proiect este inclus în pachetul ,,Orbitalele Bucureştiului” : Este încă unul dintre proiectele din pachetul mare de 1,7 mld euro (“Orbitalele Bucureștiului”) la a cărui finanțare am lucrat încă din anul 2016. Proiectul are o valoare estimată de aprox. 700 de milioane de lei și cuprinde denivelarea intersecțiilor de la DN6 (Bragadiru), DN5 (Giurgiu), DC18 (Măgurele). ” a scis ministrul Drulă.
Termenele pentru modernizarea celor aprox. 14 kilometri (cuprinşi în Lotul 2) sunt 12 luni pentru proiectare respectiv 24 de luni pentru execuţie iar garanţia va fi de 5 ani. Lăţimea platformei drumului trebuie să fie de 18 metri din care 3,5 metri pentru fiecare dintre cele patru benzi de circulaţie şi o zonă mediană de 1,5 metri.
FOTO : Centura Bucureşti Sud, intersecţia Glina. Sursa Economedia